איך תוכלו ליצור פגישות וירטואליות עם לידים איכותיים בעזרת לינקדאין?

רוצים לקדם את החברה או העסק שלכם באמצעות פגישות וירטואליות עם לידים מעולים אפילו בלי שיצאתם מהמשרד? מסתבר שלינקדאין יכול לעזור לכם בעניין.

תקופת הקורונה הביאה עמה הרבה מאוד שינויים גם בתחום ה-B2B. יותר ויותר חברות אימצו את הפגישות הוירטואליות כערוץ קבוע באמצעותו עושים עסקים, כאלטרנטיבה לפגישות פנים אל פנים, כנסים, מפגשי נטוורקינג ומיטאפים.

אם גם אתם מעוניינים לייצר פגישות B2B בזום (עם בעלי עסקים, מנהלי חברות ומנכ"לים) באמצעות לינקדאין ולא ידעתם איך לעשות זאת, מוזמנים לקרוא על התהליך שיצרנו וכיצד תוכלו להטמיעו בקלות בתוך העסק שלכם.

התהליך נועד להתגבר על שני אתגרים:

  1.     מציאת לידים איכותיים ורלוונטיים לעסק שלכם.
  2.     קביעת פגישה וירטואלית עמם בצורה יעילה ופשוטה.

 

אז מה צריך לעשות?

1. בשלב הראשון נדרש לשפר את פרופיל הלינקדאין האישי תוך התמקדות ב-4 נקודות עיקריות:

  • תמונת נושא שיווקית.
  • תמונת פרופיל מקצועית ואיכותית.
  • תיאור תפקיד (בסגנון "משפט מעלית") שמסביר מה הערך שאתם נותנים.
  • תקציר מקצועי המסביר איזה פתרונות אתם מציעים ולמי הם מתאימים, איזה תוצאות אתם נותנים ללקוחות שלכם, ואיך אפשר לעבוד אתכם.

 

 

 

 

 

 

  2. השלב הבא הוא ביצוע חיפוש בלינקדאין של לידים שמתאימים לכם בתעשיות ובתפקידים הרלוונטיים, בישראל או בכל מדינה אחרת.

 

 

 

 

 

 

3. אחרי מציאת הלידים הפוטנציאליים, יש לשלוח להם בקשות חברות עם הודעה בנוסח:   "הי X, אני רואה שאנחנו בתעשיות משלימות, אשמח להתחבר אתך".

 

 

 

 

 

 

4. שלב שליחת מסר פולואפ עם קישור לקביעת פגישה – אחרי שבקשות החיבור שלכם אושרו, יכולים לקרות אחד משני דברים:

  • הצד השני שולח הודעה ביוזמתו ואתם מפתחים אתו שיחה בלינקדאין ומנסים לתאם פגישה וירטואלית.
  • הצד השני לא שולח הודעה ביוזמתו. במקרה כזה מומלץ לשלוח מסר נוסף, קצת יותר מכירתי, בו תכתבו מה אתם מציעים לו. אם תזהו בשיח שלצד השני יש עניין, שלחו לו הודעה עם קישור ישיר ליומן שלכם לצורך קביעת פגישה.

את הקישור תוכלו לייצר באמצעות שירות חינמי שנקרא calendly. שירות זה מאפשר ללידים לקבוע אתכם פגישה וירטואלית או שיחה טלפונית ע"י הקלקה על תאריך ושעה שנוחים להם בתוך היומן שלכם, ולקבל אוטומטית זימון ליומן  (כולל קישור לזום) דרך המייל שלהם, כולל תזכורות לפני הפגישה. 

 

ומה קורה עם כל אלה שלא אישרו אתכם או לא ענו לכם בלינקדאין?

במקרים כאלה, עליכם לעקוב אחרי הלידים בשתי הקבוצות האלה:

  • אם הם התחברו אליכם בלינקדאין – עליכם לחפש את כתובת המייל העסקית בפרופיל שלהם.
  • אם לא התחברו אליכם – מומלץ לבצע חיפוש של כתובת המייל באינטרנט בעזרת כלים ייעודיים לכך.

 

5. שלב ביצוע הפולואפ במייל – אחרי שמצאתם את כתובות המייל, יש לשלוח הודעת פולואפ שנראית כך:

 

 

 

 

 

 

שלב הפנייה במייל יכפיל או ישלש בדר"כ את מספר הלידים שתקבלו.

אם אתם עסק קטן בתחילת הדרך, עדיף שתעשו את כל השלבים שתוארו בעצמכם באופן ידני.

אבל, אם אתם כבר חברה גדולה שיכולה לטפל בעשרות ומאות לידים בחודש, ניתן לעשות זאת בצורה יעילה מאוד וזו ההתמחות שלנו. אנחנו נקים לכם את הפרופיל בלינקדאין, נכתוב לכם את המסרים, נחבר אתכם ללידים פוטנציאליים, ונשלח להם מסרים בלינקדאין ובאימייל.

כך תוכלו לחסוך זמן רב בכל חודש לצורכי שיווק ותיאום פגישות ולהשאיר יותר זמן לייצור הזדמנויות מכירה וגם – הכי חשוב -להרוויח יותר.

אז אם גם אתם רוצים שנעשה את התהליך הזה עבורכם, הקליקו על הקישור והשאירו פרטים, אנחנו נהיה אתכם בקשר ונדאג לכל השאר.

נהניתם? שתפו את הפוסט

LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Facebook
Twitter
Email