הזמן של לינקדאין הוא ממש עכשיו.
הרשת החברתית אוספת לעצמה משהו כמו 200 משתמשים חדשים לדקה, לפי הדיווחים, והרבה מהם הם דור הזי הקשה להשגה.
לפני זמן מה שיתפנו איך ניתן לשווק ולהתייחס לדור הזי שמהווה אחוז גדול מהאוכלוסייה שלנו, ונכנס לשוק העבודה בזמנים אלו.
דור הזי – אנשים שנולדו בין סוף שנות התשעים לתחילת שנות האלפיים (אין הסכמה רווחת בנושא אבל בדרך כלל מדובר בשנים 1996-2002)
אפילו מנכ"ל לינקדאין, ריאן רוסלנסקי, הכיר בעלייה המהירה של המשתמשים הצעירים, ואפילו הוסיף ואמר שהם מעדיפים לבטא ולהציג את עצמם באמצעות סרטונים ופרופילים מפציצים ומושקעים. 💥
טיקטוק ואינסטגרם הן כרגע האפליקציות המובילות בשיח התרבותי והחברתי, ובואו נגיד שלינקדאין לא בדיוק זורחת בקטגוריה הזו, אז למה אתם רואים נהירה של צעירים לכאן?
ובכן, שמנו לב לאדפטציה של לינקדאין עם כל מיני פיצ'רים חדשים לאחרונה.
🎙️ פודקאסטים – דיברנו על זה בהרחבה בפוסט אחר השבוע, אבל לינקדאין משיקה פורמט פודקאסטים משלה, לאור העלייה בפופולריות הפודקאסטים מאז תחילת המגיפה.
🌳 הפסקות בקריירה – שגם עליהן דיברנו, לינקדאין מנסה ליצור שיח פתוח במה שקשור להפסקות מהעבודה, ומכירה בכך שיש הרבה סיבות להיעדרות מנוכחות קבועה בקריירה, לכן הוסיפו פיצ'ר לפרופיל שמאפשר לכם לציין מתי ולמה לא עבדתם.
❌ חסימת תוכן פוליטי – מדובר בפיצ'ר חדש שאולי יכנס ללינקדאין ומיועד למשוך צעירים – חסימת תוכן פוליטי מהפיד לחלוטין! סינון השיח שאתם מעוניינים להיות מעורבים בו.
💬 קלאבהאוס – חלקכם אולי מכירים ואולי לא – קלאבהאוס היא פלטפורמה שניתן לנהל בה דיונים חיים. לינקדאין אמורים להשיק את הגרסה שלהם לדיונים חיים באביב הקרוב.
וכמובן, כל אלו והרבה נסיונות נוספים של לינקדאין אמורים לסמל הסתגלות לעולם פוסט-קורונה, ובמיוחד שוק העבודה שהשתנה ברמה ניכרת מאז תחילתה של המגפה.
מה אתם חושבים? האם לינקדאין עושה את הצעדים הנכונים כדי למשוך ולשמר משתמשים צעירים?