פוד קידום" – מה זה בעצם?
אולי כבר שמעתם את המונח ״פוד״, וייתכן שלחלקכם אפילו יצא להיות חלק מפוד בפייסבוק, ב-LinkedIn או בוואטסאפ.
״פוד״ מוגדר כקבוצה סגורה, שלחבריה ערבות הדדית לעזור בקידום הפוסטים האחד של השניה.
בעצם, כל קבוצה שנועדה לשיתוף קישורים במטרה לקבל תגובות ולייקים, נקראת פוד.
האלגוריתם של LinkedIn עובד באופן כזה שהוא נותן חשיבות רבה לתגובות שמקבל הפוסט, במיוחד בשעות הראשונות מרגע הפרסום.
ככל שמספר התגובות שמתקבלות מרגע הפרסום יהיה גבוה יותר, הפוסט יקבל ״דחיפה״ גדולה יותר מהאלגוריתם של LinkedIn, ויופיע בפיד של רשת הקשרים של אנשי הקשר שהגיבו לפוסט.
במילים אחרות: ככל שהפוסט שלכם יקבל מספר גבוה יותר של תגובות, הוא ייחשף בפני קהל גדול יותר, וככל שהוא ייחשף בפני קהל גדול יותר, הסיכוי לתגובות יגדל – במשוב חיובי שעובד לטובתכם 😉
קיימים שני סוגי פודים:
בפוד ידני מחבר הפוסט מדביק את הקישור לפוסט שלו, ומחכה שחברי הקבוצה יפרגנו לו בתגובה או
לייק. החסרון בפוד מסוג זה, הוא שזמן קבלת התגובות מותנה בזמינות של חברי הפוד, ועל פי רוב עובר זמן רב עד שמתקבלות תגובות, ומספרן נמוך יחסית,
בפוד אוטומטי לעומת זאת, מחבר הפוסט מדביק את הקישור לפוסט שלו ומקבל תגובות מחברי הקבוצה באופן מיידי.
הפוד האוטומטי מאיץ בעצם את זמן קבלת התגובות מרגע פרסום הפוסט, ללא תלות בזמינות חברי הקבוצה.
אם ברצונכם להצטרף לפוד אוטומטי צרו איתנו קשר.