לינקדאין משיקה פלטפורמת פודקאסטים

לינקדאין הפתיעו אותנו ובגדול! 😮

המדיה החברתית הצומחת קפצה על הגל והחליטה להשיק פלטפורמת פודקאסטים משלה, המכוונת קריירה ועסקים. 🎙️

במשך תקופת המגפה, פופולריות הפודקאסטים זינקה כי אנשים רצו למלא את תחושת הבדידות בזמן שהיו סגורים בבתיהם,
מאז ספוטיפיי צמחה בקטגוריית הפודקאסטים והחתימה מובילי דעה כמו ג'ו רוגן על אקסקלוסיביות בחוזים של מיליוני דולרים.

לאחרונה אירע מקרה עם ג'ו רוגן, הידוע בגישותיו השנויות במחלוקת, שהחליט לתת במה לנושא רגיש, והזמין אנשי רפואה עם דעות לא קונבנציונליות בנושא מגפת הקורונה להתארח בפודקאסט שלו.

הציבור זעם ואף כוכב הרוק ניל יאנג החליט להוריד את המוזיקה שלו מספוטיפיי על מנת להתחיל מחאה נגד ספוטיפיי וג'ו רוגן, שלטענת ניל יאנג, קידם מידע כוזב בפודקאסט שלו.
ליאנג הצטרפו עוד כמה אמנים מובילים, כמו ג'וני מיטשל, שקראו לספוטיפיי לבטל את החוזה שלהם עם ג'ו רוגן.

המקרה הזה, חוזי הענק שנחתמו, וכמות המאזינים הגבוהה גורמים לנו להבין את משמעות הצמיחה, ההשפעה, והפוטנציאל העצום שיש לפודקאסטים. ⚡

כמונו, כנראה שגם לינקדאין הבינו את המסר והחליטו להביא את פורמט הפודקאסטים גם אליהם.

מה דעתכם? אתם מתכוונים להשתמש בפלטפורמת הפודקאסטים של לינקדאין? חושבים שהם עשו החלטה נכונה?

נהניתם? שתפו את הפוסט

LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Facebook
Twitter
Email