איך נשמע לך לקבל כל חודש עשרות לידים רציניים? קשה? דמיוני? רחוק?
בפוסט הזה אני רוצה להראות לך שכשבונים נכון את הקמפיין השיווקי בלינקדאין זה לגמרי אפשרי ובהישג יד.
אם כבר צפית בהדרכה שלי, ראית שאני מדבר בה על 3 שלבים לבניית קמפיין שמביא לקפיצה משמעותית בתוצאות: קידום ממומן, פנייה ישירה בלינקדאין, ופנייה במייל.
בכירים בחברות B2B שפונים אלי בעקבות ההדרכה שואלים אותי לעתים קרובות:
"האם אני חייב להשתמש בכל השלבים בתהליך?"
אז התשובה הקצרה היא לא.
יש לא מעט מקרים שבהם אנחנו מצליחים להשיג לידים בשימוש רק באחד או שניים מהשלבים.
כמו למשל במקרה של נועם מימוני, מי שהיה מנהל הדיגיטל בטבע TAPI, חטיבה בחברת טבע.
נועם הגיע אלינו אחרי עבודה עם סוכנות אחרת שלא הביאה לו תוצאות.
כמו כן בתעשיית הפארמה, פרסום הוא נושא מורכב ורב מכשולים, ולכן בעייתי עד בלתי אפשרי לפרסם בחלק מהמדיות, כמו גוגל למשל.
נועם היה צריך עוד לידים, ובקמפיין ממוקד לינקדאין הצלחנו תוך מספר שבועות להגדיל את מספר המשתתפים באחד הכנסים בהם השתתפה החברה בברזיל ולהביא לעלייה דו ספרתית מהשנה הקודמת במספר המבקרים בדוכן.
זה מה שנועם כתב לנו:
אז כאמור, אפשר להשיג תוצאות יפות גם אם משתמשים רק בחלק מהשלבים, ולנועם זה בהחלט השיג את המטרות.
אבל מצאנו שהתהליך המיטבי, שמשיג את התוצאות הכי טובות, הוא השילוב בין קידום ממומן בלינקדאין, יחד עם פנייה ישירה בלינקדאין ופנייה באימייל.
למה? כי מי שרואה אותך או את החברה במודעה מקודמת – נחשף אליכם, וברגע ששולחים לו בקשת חיבור אתם כבר במודעות שלו והוא מאשר את הבקשה הרבה יותר בקלות.
ומכיוון שהמון אנשים שרשומים בלינקדאין לא נכנסים לפלטפורמה ולא רואים את בקשת החיבור, הפנייה במייל מספקת עוד הזדמנות ליצירת קשר ומגדילה בהרבה את הסיכוי להפוך את איש הקשר לליד.
אם עדין לא צפית בהדרכה, הנה הקישור: איך לייצר 5-50 לידים איכותיים כל חודש (אני מסביר את זה שם יותר בהרחבה).
בכל מקרה, בשיחת האבחון אוכל לתת לך חוות דעת אישית לגבי השלבים המומלצים לפי הצורך הספציפי שלך.
אני מזמין אותך לשריין בקליק כאן שיחת אבחון וייעוץ שיווקי ישירות ביומן שלי, ביום ובשעה שנוחים לך.