איך לסגור עסקאות בלינקדאין?

אמנם לינקדאין הוא לא כלי קלאסי לסגירת עסקאות, אבל הוא כן יכול לעזור בתהליך. 

אחת הדרכים לעשות זאת, וזהו למעשה יתרון משמעותי בלינקדאין, היא לא להיתקע אצל מקבל החלטות אחד.

 אלא אנחנו יכולים לראות מי עוד נמצא בשרשרת הפיקוד באותה חברה ולפנות גם אליהם. כך גם הם יכירו אותנו, במידה והם יראו זאת לנכון יוכלו לקדם את העסקה הלאה. 

למשל, אנחנו יכולים לפנות אנחנו יכולים לפנות לכל המנהלים ברמת הC-, כמו: CFO או CMO או CIO, ולראות אם אנחנו יכולים לעניין את אחד מהם שיעזור לקדם את העסקה שלנו שנתקעה אצל מישהו אחר.

דרך אחרת היא לפנות לאותם הלידים שהעסקה נמצאת אצלם דרך לינקדאין, אולי הם לא קיבלו את המייל שלנו או לא ענו לוואטסאפ, אז אפשר לפנות אליהם בדרך נוספת, ככה תוכלו לתזכר אותם שוב, ולהגיע אליהם מכל הכיוונים, עד שאולי הם לפחות יענו.

עוד שיטה לתזכר את האנשים שהיינו איתם בקשר לגבינו ולגביי העסקה, היא פשוט לבצע את מה שנקרא "מכירה חברתית", פשוט שיראו אותנו. 

במידה והם שיתפו משהו בלינקדאין, העלו פוסט או שיתפו מאמר, אנחנו יכולים לעשות להם לייק, שיתוף או להשאיר להם תגובה. ככה הם יזכרו שאנחנו קיימים. 

השיטה הרביעית היא ע"י קידום ממומן, אם יש לנו הרבה עסקאות מאיזושהי סיבה עדיין לא נסגרו, אנחנו יכולים לקחת את המיילים של אותם לידים, ובמידה והם תואמים את המיילים שבאמצעותם הם נרשמו לינקדאין, אנחנו יכולים לכוון להם מודעות מאוד ספציפיות עם מסר מדויק משלנו, וככה אולי לגרום לעסקה להתקדם הלאה. 

כפי שאמרתי קודם, לינקדאין הוא לא כלי נפוץ לסגירת עסקאות אבל הוא כן כלי מצוין ליצירת הזדמנויות חדשות. 

*** אני רוצה להזמין אתכם להנות ממאות ואולי אפילו אלפי לידים חדשים פוטנציאליים כל חודש בעבודה איתנו. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונתאים לכם את האסטרטגיה המדויקת שתביא לכם תוצאות מצוינות שבסופו של דבר יביאו להכנסות, לידים ומכירות מלינקדאין כל חודש. ***

נהניתם? שתפו את הפוסט

LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Facebook
Twitter
Email