איך ליצור לידים הכנסות ומכירות משיווק בלינקדאין?

לינקדאין היא פלטפורמה מצוינת להגדלת הלידים שלכם שיובילו להגדלת ההזדמנויות שלכם שכמובן יביאו להגדלת המכירות שלכם. כדי להבין איך ניתן לעשות זאת בואו נתחיל מלהבין מה זה בכלל לינקדאין. 

לינקדאין זוהי רשת חברתית עסקית שהוקמה בשנת 2003, היום יש בה כבר שש מאות ושישים מיליון משתמשים מתוכם מאה מיליון משתמשים פעילים כל חודש. 

בישראל יש כמיליון וחצי משתמשים פעילים, בארצות הברית יש יותר ממאה מיליון ושאר המשתמשים פרוסים ב-198 מדינות אחרות ברחבי העולם. כלומר יש הרבה מאוד אנשים פעילים ברשת הזאת למטרות עסקיות והיא מאפשרת מציאה של עובדים, מנהלים בכירים ובעלי חברות גדולות וקטנות. כלומר ניתנת לנו במקרים רבים גישה חופשית לתקשורת עם אנשים שסביר להניח שבדרך כלל לא הייתה לנו אפשרות ליצור איתם קשר. ואם נדע לשחק את המשחק ולסדר את הקלפים שלנו בצורה נכונה, נוכל לנצל את האפשרות הזאת ליצירת הזדמנויות עסקיות חדשות עבורנו או עבור העסק שלנו.

הכוונה היא שאם תדעו לתקשר נכון עם אותם אנשים שתרצו ליצור איתם קשר תוכלו בהחלט להשיג התקדמות במטרות העסק שלכם או כשכירים. אם תרצו יש לנו מידע גם על זה במאמר אחר.

חשוב להבין לינקדאין אינה מוגבלת לבעלי חברות ועסקים בלבד, הרבה מאוד שכירים משתמשים בפלטפורמה של לינקדאין. זוהי דרך להציג את עצמכם בעולם העסקים וליצור קשרים עם אנשים שונים בתחום שלכם שיוכלו בעתיד לעזור לכם או לקדם אתכם ואת הקריירה שלכם.

מעבר למה שהסברתי קודם, למה כדאי לנו בכלל להשתמש בלינקדאין?

קודם כל, לינקדאין מהווה כרטיס ביקור דיגיטלי מעודכן, ככה קל לאנשים לחפש ולמצוא אותנו בגוגל. כאשר יקלידו את השם שלנו בגוגל באנגלית, לרב הפרופיל שלנו יופיע בדף הראשון. כמו כן, זאת רשת מצוינת למצוא וליצור בה קשרים עסקיים. למשל, אם אתם שכירים יוכלו למצוא אתכם מגייסים, בעלי חברות, קולגות לעבודה מהעבר, אנשים שלמדתם איתם שיקדמו את העסק או את הקריירה שלכם. אפילו תוכלו למצוא שם אנשים שיעבדו עבורכם, ליצור שיתופי פעולה עם אנשים מישראל ומכל העולם.

***אם אתם רוצים לקבל עוד מידע, הכשרה או עזרה בשיווק בלינקד אין, אל תהססו ליצור איתנו קשר***

נהניתם? שתפו את הפוסט

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email