קיבלתם עדות חיובית מלקוח ואתם כל כך שמחים וגאים בעצמכם שאתם רוצים לשתף אותה עם כל העולם?
נהדר! אנחנו גם מאוד שמחים וגאים בכם. עכשיו הגיע הזמן ליישם –
הכנו לכם מדריך שמסביר איך לשתף עדויות שקיבלתם מלקוחות בצורה הכי טובה ללינקדאין!
למה חשוב לפרסם את העדויות לקוח האלו ללינקדאין?
שיתוף אותן עדויות יכולות לשחק כאיזו "הוכחה" למתעניינים שאתם מחזיקים בעסק אמין ומוצלח, ובכך לגרום לכם לקבל עוד פניות ולידים חמים.
שיתוף העדויות האלו מדי פעם ללינקדאין מייצר אמון ושכנוע אצל העוקבים שלכם, אלו ששם כבר הרבה זמן וצופים בכם מהצד, אבל לא יודעים אם כדאי להם לפנות אליכם, והרבה פעמים ממיר את ה"לא בטוחים" הללו למתעניינים ולקוחות קבועים.
שימו את עצמכם בנעלי הלקוח – אתם מחפשים איש מקצוע אמין, מקצועי, יסודי ואתם צריכים איזו הוכחה שהוא אכן יכול לספק לך את מה שאתה רוצים בדיוק.
האם אתם הולכים לבחור בעסק שיש לו אפס ביקורות או עדויות בפלטפורמות שלו, או בזה שיש לו עשר עדויות טובות?
התשובה מובנת מאליה.
אז קודם כל, במידה ואין בידכם כרגע עדות מלקוח, איך משיגים אחת?
יש כמה דרכים –
1. במקרה ויש לכם התכתבות עם הלקוח שבה הוא או היא מביעים את שביעות רצונם מהשירות או המוצר, בקשו בנימוס להשתמש בהודעה הזו ולשאול אותם אם הם מעוניינים שתשמשו בשמם או האם הם יעדיפו לעשות זאת בעילום שם.
2. בקשו מהלקוח לכתוב ביקורת בתמורה לבונוס לשירות או למוצר.
3. תאמינו או לא, אבל שירות לקוחות לא פחות ממצויין ירוויח לכם עדויות לקוח בלי להתאמץ בכלל. אם אתם טובים במה שאתם עושים ואתם באמת מקשיבים לצרכיו של הלקוח, אין סיבה שתצטרכו להתאמץ יותר מדי בשביל עדות.
דרכים לשיתוף העדויות שהשגתם בלינקדאין –
בפיד שלכם כפוסט –
גלשו לCanva.com, אתר עיצוב בסיסי עם תכנית חינמית, חפשו שם תבנית של "Testimonials" ובחרו את האחת שהכי מתאימה בעיניכם. לאחר מכן הוסיפו את הטקסט של העדות לתמונה במקום מה שמופיע בתבנית, הורידו את התמונה, והנה יש לכם פוסט עדויות מעוצב ויפה שאפשר לפרסם בפרופיל ובדף החברה שלכם, יחד עם כמה מילים נחמדות על הלקוח והבעת ההערכה שלכם!
בחלקת ה-Featured בפרופיל הלינקדאין שלכם –
ניתן לשתף שם דברים בכמה פורמטים שונים, לינק לאתר, תמונה, או פוסט שפרסמתם בלינקדאין ועוד.
לדוגמה, אתם יכולים להשתמש בתמונה שיצרתם בקאנבה ולשים אותה שם, אם העלתם אותה כפוסט אז גם אותו אפשר לקשר, ואם יש לכם לינק לאתר שלכם שמכיל בתוכו כמה עדויות, גם לשם אתם יכולים לקשר לינק.
פוסט וידאו –
אתם יכולים לאסוף כמה עדויות, להכין מהם סרטון ולפרסם כפוסט גם בדף החברה ובפרופיל. אל תשכחו לצרף כמה מילים טובות מכם על אותם לקוחות שהסכימו שתשתפו את חווית הלקוח שלהם.
⭐ בתקציר הפרופיל שלכם –
בדרך כלל, אנשים משתפים שם כמה מילים על עצמם ועל העסק שלהם, אבל אפשר להכניס שם גם עדות או שניים.
⭐ בחלקה המיועדת לכך – המלצות בפרופיל!
יש חלקה מיוחדת להמלצות של אחרים עליך כבעל מקצוע – אתם יכולים לבקש בנעימות מאנשים שאתם יודעים שהייתה להם חוויה טובה איתכם לכתוב לכם המלצה שתוכל להופיע לכם בפרופיל, יחד עם השם וקישור לפרופיל של הממליץ!
חשוב לזכור, שיתוף עדויות הוא אחד הדברים הכי חשובים שאתם יכולים לעשות עבור העסק שלכם!
ברגע שיהיה לכם שם והכרה על ידי מספר של אנשים, ככה רגש האמון יתעורר אצל המתעניינים שלכם ויהפוך אותם ללקוחות נאמנים.
קדימה, לכו ליישם!