איך להשתמש בניוזלטרים של לינקדאין

 

אתם פעילים בלינקדאין, ויש לכם רשת קשרים רלוונטית, אבל איך אפשר להשתמש בקשרים האלו ולהשאיר אותם מעודכנים בפעילות ובמומחיות שלכם? 

ניוזלטרים בלינקדאין זאת התשובה. 

 

מכירים את הפיצ'ר? תהיתם אם כדאי לכם להשתמש? מה היתרונות ומה החסרונות? 

נסביר הכל במדריך הבא.

למה כדאי לכם לשקול להשתמש בניוזלטרים בלינקדאין?

 

אתם יכולים להכניס שימוש בניוזלטרים בלינקדאין לאסטרטגיית השיווק שלכם! 

 

אנשי שיווק ובעלי עסקים מכירים בחשיבות של ניוזלטרים כדי לשמור על הקהל שלהם תמיד מעודכן ומעורב עם כל מה שהם עושים. 

 

ניוזלטר בלינקדאין זה בעצם אוסף של התכנים שלכם בלינקדאין שאתם יכולים לקבץ עבור הקהל שלכם. 

זה יכול לכלול תמונות, סרטונים, כתבות שכתבתם – כל מה שאתם יכולים לכלול בתוך מאמר לינקדאין (LinkedIn Article) יכול להיכנס באמצעות לינק לתוך הניוזלטר שלכם. 

 

והדבר הכי טוב – הפיצ'ר הזה לגמרי בחינם. 

כל פרופיל אישי שהפעיל "Creator Mode" ופרסם בטווח החודשים האחרונים יכול להתחיל ניוזלטר בלינקדאין. 

 

כמו כל פיצ'ר חדש שיש בכל מדיה חברתית, לינקדאין כרגע מנסים לקדם את הפיצ'ר הזה כמה שהם יכולים כדי להגיע לכמה שיותר יוצרי תוכן שישתמשו בו. 

מה שאומר שכרגע זו אחת הדרכים האידיאליות לקדם את התכנים שלכם, לינקדאין מביא הרבה חשיפה לסוג זה של תוכן. 

בזמנים כאלו, כשתכנים אורגנים נהיים יותר קשים לקידום, שימוש בניוזלטר, בחינם, בפלטפורמה כמו לינקדאין, זה יתרון משמעותי. 

 

מבחינת נתונים, אתם תוכלו לראות כמה אנשים צפו בכל פיסת תוכן וכרגע רשומים לניוזלטר שלכם,

אבל אתם לא יכולים להוריד את רשימת הרשומים שלכם, לראות דרך איפה הם נכנסו לניוזלטר, או לראות כמה קליקים יש לכל לינק. 

 

בנוסף לכך שאתם מקדמים את עצמכם מול הקהל שלכם בלינקדאין, אתם יכולים גם להגיע לאנשים שמעולם לא נתקלו בפרופיל שלכם. היו מקרים של ניוזלטרים שקיבלו יותר עוקבים ממספר העוקבים של האדם שמפרסם אותם. 

זה נותן לכם את ההזדמנות להגביר את החשיפה שלכם מבלי לבלות שעות בלינקדאין. 

 

עוד יתרון הוא שניוזלטר בלינקדאין הוא מאוד קל לשיתוף על ידי אנשים אחרים!  

הנה מדריך קצר על איך שאתם יכולים להשתמש בניוזלטר בלינקדאין:

 

הפעילו את מצב "Creator Mode" בלינקדאין שלכם –

כרגע יש 2 קריטריונים שאתם צריכים לעמוד בהם כדי להוציא ניוזלטרים בלינקדאין – להיות על מצב

"Creator Mode" ויוצרי תוכן עם פוסטים שפורסמו בטווח שלושת החודשים האחרונים לפחות.

כדי להפעיל את מצב "Creator Mode", כנסו לפרופיל שלכם בלינקדאין. בחלק שכתוב בו Resources אתם יכולים להפעיל את מצב "Creator Mode". אחרי שהפעלתם, מומלץ לקרוא על הפונקציות והתנאים של הפעלת אותו מצב. 

אם עוד לא התחלתם לשתף תכנים בלינקדאין, עכשיו זה הזמן. 

תחשבו על סוג התוכן שיכול לעניין את רשת הקשרים שלכם ויענה להם על שאלות רלוונטיות. אחרי זה, תתחילו לפרסם את התכנים שלכם! 

הגדירו את הניוזלטר החדש שלכם בלינקדאין –

ברגע שדאגתם לשני הקריטריונים הקודמים, לחצו על יצירת פוסט חדש ובחרו באופציה של שיתוף מאמר. 

בתוך עורך המאמר, לחצו על האופציה ליצור ניוזלטר. 

אחר כך, חלון חדש יפתח לכם ושם תצטרכו למלא עוד פרטים על הניוזלטר שלכם. 

  • שם הניוזלטר – בחרו כותרת ברורה, שמעבירה את מסר הערך שאתם הולכים לתת לרשומים העתידיים. נסו להימנע משם לא ברור ואל תתחכמו עד כדי איבוד המשמעות של הניוזלטר. 

 

  • תיאור – יהיה לכם באיזור ה-300 תווים לעבוד איתם. שוב, נסו להישאר ממוקדים ולכתוב תיאור ברור, ואפילו הכניסו מילות מפתח שאנשים מחפשים בנושא שלכם. 

 

  • לוגו – אתם יכולים להעלות תמונה של הלוגו שלכם. כמובן, הלוגו הוא הייצוג הויזואלי של המותג והמסר שלכם, אז כדאי לוודא שזה מתחבר יחד עם המסר של הניוזלטר. 

 

  • לוח זמנים – בחרו את הזמנים שתרצו לשלוח בהם את הניוזלטר, יומי, שבועי, פעם בשבועיים, פעם בחודש וכו'. ואל תדאגו! לינקדאין לא יכריחו אתכם להיצמד ללוחות הזמנים שבחרתם מראש. 

זכרו שאם אתם משנים את דעתכם בהמשך, אתם תמיד יכולים לחזור ולערוך את הפרטים האלו.

לינקדאין יתנו לכם אזהרה ששינוי הפרטים יכול להשפיע על הרשומים אם הם חווים שינוי בתוכן או במיתוג, אז השתמשו ביכולת הזו במתינות. 

פרסמו תוכן איכותי לניוזלטר שלכם. 

ברגע שהגדרתם את הניוזלטר שלכם, כל פעם שתכתבו מאמר תהיה לכם את האופציה לשייך אותו לניוזלטר כדי לקבל יותר חשיפה. 

כל מה שאתם מפרסמים, בין אם זה סרטון יוטיוב, בלוג פוסט, תמונה – אתם יכולים להעלות למאמר בלינקדאין ולחבר לניוזלטר שלכם. 

כדאי לכם לעבור על התכנים שפרסמתם עד עכשיו, ולהשתמש בהם מחדש בניוזלטר שלכם כפיסות תוכן רלוונטיות.

זה יכול להחיות מחדש את התוכן שלכם ולעזור לכם להתחייב לפרסום הניוזלטר בלי להתחייב למאמץ גדול מדי. 

אחת הדרכים הפופולריות לעשות זאת היא לפרסם את הפסקאות הראשונות של מאמר שפורסם בעבר ואז להזמין את הקוראים ללחוץ על קישור כדי להגיע לבלוג או לסרטון יוטיוב שלכם כדי לראות את שאר התוכן. 

משהו כזה כחלק מהניוזלטר של לינקדאין עוזר להבטיח שהפרסום הראשוני הזה בלינקדאין מקבל חשיפה אורגנית גבוהה יותר, מה שיכול להוביל ליותר תנועה למאמר או לסרטון שאתם רוצים לשתף ולמנף.

תוך כדי שאתם מפתחים את אסטרטגיית התוכן שלכם, זה תמיד חשוב לייצר תוכן איכותי כדי לבנות את אמון הקהל בניוזלטר שלכם. הקוראים צריכים לסמוך על החוויה שהם מקבלים כשהם פותחים את הניוזלטר שלכם. 

הנה כמה טיפים כדי לקבל יותר נראות ושיח מהניוזלטר שלכם :

  • עודדו שיתופים –

השתמשו בעובדה שכל אחד יכול לשתף את הניוזלטר שלכם. כתבו בתוך הניוזלטר שאתם מזמינים את הקוראים לשתף את הניוזלטר שלכם.

  • הניעו לשיח – 

לינקדאין תמיד הייתה פלטפורמת שיווק עם הרבה כוח. כל עוד אתם יודעים מה הקהל שלכם צריך, ואיפה הם נמצאים במסע הלקוח שלהם איתך, תוכלו ליצור תוכן שממיר אותם לשלב הבא – לעקוב אחריכם, להתעניין בהצעה שלכם, או אפילו לרכוש את המוצר שלכם. 

גם אם מישהו לא עוקב אחריכם בלינקדאין בגלל שהם אף פעם לא נתקלו בכם בפלטפורמה, הם עדיין יכולים למצוא את הניוזלטר שלכם ולבחור להירשם אליו בחינם. אתם יכולים להזמין אותם לעקוב אחריכם בלינקדאין באמצעות הניוזלטר – זה חזק במיוחד עבור משווקים קטנים או יחסית לא מוכרים.

הניוזלטר נותן לכם הזדמנות נוספת לגרום לקהל שלכם להתקדם בתהליך שלו כלקוח פוטנציאלי שלכם בעזרת לינקדאין. 

אפשר לכלול קישורים לפריטים שונים שקיימים בתוך המשפך השיווקי שלכם – להצעה שלכם, לקבוע שיחה איתכם, או לוובינר שלכם, בתוך הניוזלטר. אם איכות התוכן בתוך הניוזלטר שלכם הציתה עניין, יש סיכוי שאנשים יבחרו לעקוב אחריכם ולשמוע מה עוד יש לכם לומר.

לסיכום, הגדרת הפונקציה של ניוזלטר בלינקדאין מאוד זריזה וקלה, וכוללת בתוכה המון יתרונות שונים!

ככל שאנשים ישתמשו בפונקציה הזו יותר, אולי נוכל לראות בעתיד התפתחות של הכלי הזה ואפילו תוספות שונות שמשפרות את החוויה של הניוזלטר, כמו למשל אנליטיקות שנוכל לראות על הקוראים שלנו. 

 

בהצלחה!

נהניתם? שתפו את הפוסט

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email