רוב העסקים היום כבר הפנימו את העובדה הבאה: לינקדאין היא הפלטפורמה מספר 1 בעולם לשיווק B2B!
עם נתונים של למעלה מ-740 מיליון משתמשים ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם, מתוכם למעלה מ-1.9 מיליון בישראל, ברור כבר להרבה חברות שהלינקדאין הוא רשת מלאה בהזדמנויות עסקיות שלא כדאי לפספס.
אבל בואו נתחיל מהתחלה – מהו לינקדאין?
לינקדאין היא רשת מקצועית (B2B) המאפשרת למשתמשיה ליצור חיבורים וקשרים עסקיים ומקצועיים בכל העולם.
בעזרת הלינקדאין יכולים עסקים, חברות ומותגים לאתר לקוחות פוטנציאליים חדשים, למתג ולמצב את החברה בפני קהל יעד רלוונטי, לאתר ספקים ושותפים עסקיים, לקדם מוצרים ושירותים, וכמובן לגייס עובדים חדשים לחברה.
מדוע כדאי לעסקים לשווק דווקא בלינקדאין ולא ברשתות אחרות?
מהם היתרונות הייחודיים שמציעה הרשת עבור חברות ועסקים?
אפשר לומר שיתרונה המרכזי של הרשת הוא שהיא מאפשרת חשיפה קבועה, לקהל מקצועי, חובק עולם שהוא בו זמנית גם ממוקד ומדויק מאוד.
- לינקדאין מציעה כיום את היכולת הטובה ביותר לפלח ולטרגט קהלי יעד לפי מאפיינים מקצועיים כמו: תפקיד בארגון, תעשייה (Industry), שם החברה בה האדם עובד או עבד בעבר, בכירות (Seniority) או ותק, וכן מאפיינים דמוגרפיים נוספים. באופן כזה, יש אפשרות להגיע לרשת רחבה של מקבלי החלטות בתעשיות ובחברות רלוונטיות.
- החל מתחילת שנת 2019 שודרג ממשק הפרסום בלינקדאין ובדומה לפייסבוק וגוגל, קיימת האפשרות ליצור קמפיינים מבוססי מטרה, שהמסרים השיווקיים המקצועיים בהם ייתפסו לרוב ע"י המשתמשים כתוכן רלוונטי ולא כספאם.
- ניתוח נתונים (אנליטיקס) ואופטימיזציה – לינקדאין מאפשר לבצע ניתוח של המידע שפורסם, קהל היעד, טווח ההגעה, מספר הקליקים, עלויות וכדומה וכן לבצע אופטימיזציה קבועה של הקמפיינים.
בשנים האחרונות, תפס הלינקדאין תאוצה משמעותית בישראל: יציבות הרשת, הגידול המתמיד במספר המשתמשים ומקצועיותם הפכו אותו לפלטפורמה מרכזית לשיווק ופרסום B2B גם בישראל.
נכון להיום, רוב מקבלי ההחלטות בארגונים, חברות וסטארטאפים ישראליים מחזיקים פרופיל פעיל בלינקדאין והוא הפך להיות חלק מרכזי באסטרטגיה השיווקית של רוב החברות הישראליות שקהל היעד שלהן הוא עסקים אחרים.
מהם המשפכים השיווקיים שאפשר להשתמש בהם בלינקדאין?
בהדרכת הוידאו הזו אריאל לוין מציג תשעה משפכי שיווק שניתן ליישם בלינקדאין. מוזמנים לצפות וליישם.
או לצפות ולדבר איתנו כדי שנעשה עבורכם את העבודה.
אז מהי הדרך הטובה ביותר לשווק בלינקדאין?
ראשית, מומלץ לקחת קורס דיגיטלי או הדרכה אישית כדי ללמוד את יכולות ויתרונות הרשת וכדי להגדיר את הצרכים הספציפיים של החברה שלכם.
הצעד הבא הוא לפנות לסוכנות המתמחה בשיווק בלינקדאין שתעשה את העבודה בשבילכם בצורה המקצועית והאפקטיבית ביותר – תטרגט את קהל היעד הפוטנציאלי, תבנה את דף החברה והפרופיל האישי, תעלה תכנים ותנהל את הקמפיינים עבורכם.
אז אם כל זה נשמע שזה מה שאתם צריכים, מוזמנים לקבוע שיחת היכרות קצרה ע"י לחיצה על הקישור הזה.