יוצאים מהקורונה הכלכלית: 3 טעויות השיווק היקרות של חברות B2B

אף חברת B2B לא יכולה להרשות לעצמה להמשיך לשרוף את תקציב השיווק שלה על קמפיינים פזרניים בפייסבוק או בגוגל, בלי לקבל תוצאות אמיתיות בשטח.

השיווק החכם בלינקדאין מתגלה ב-2021 כנשק הסודי של חברות ה-B2B המצליחות

בזמן שעוד ועוד חברות B2B ישראליות נפגעו ממגיפת הקורונה הכלכלית, היו גם חברות B2B אחרות שחישבו במהירות מסלול שיווקי מחדש והצליחו לשרוד את השנה האחרונה ואף להגדיל בה את הריווחיות שלהן. 

חברות B2B שהמנכ"לים, מנהלי השיווק ומנהלי הפיתוח העסקי שלהן הפגינו חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה וידעו לנצל בתבונה את תקציב השיווק כדי להשיג מדי יום לידים חדשים, בשלים ואיכותיים שסגרו עסקאות במאות אלפי שקלים לכל ליד. 

ברוכים הבאים ללינקדאין:

אם עד לא מזמן רשת הקשרים המקצועיים נחשבה למעט מנומנמת לעומת אחיותיה התוססות פייסבוק ואיסטגרם, ב-2021 כבר ברור שיותר ויותר חברות B2B בוחרות להפנות אליה את תקציב השיווק השנתי שלהן. 

הן לומדות לשווק את עצמן בלינקדאין, להפגין נוכחות מקצועית וסמכותיות ובעיקר להגיע באופן ישיר אל מקבלי ההחלטות הבכירים אצל הלקוחות הפוטנציאליים. 

האם החברה שלכם מתאימה לשיווק בלינקדאין? השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ללא עלות

 זהירות! 3 הטעויות היקרות שמכשילות לכם את הקמפיינים

היום כדי להצליח בלינקדאין חשוב לא רק שתפעלו נכון, אלא בעיקר שתימנעו מ-3 הטעויות העיקריות בשיווק B2B, שמכשילות את רוב הקמפיינים:

1 לאן אתם ממהרים?! – חברות B2B רבות ממהרות למכור לאנשים שעדיין לא בשלים לקנייה. הן מציגות מודעות, או שולחות מסרים ללידים פוטנציאלים ומנסות לקבוע מיד פגישה, שיחה או התנסות בדמו של המוצר שלהן.

מקבלי החלטות בעלי פרופיל בלינקדאין מוצפים בכל יום בהודעות גנריות כאלה, שנתפסות בעיניהם כספאם מציק ולא רלוונטי. 

2 קרב מגע – חברות B2B רבות מסתמכות רק על ערוץ שיווקי אחד כדי לייצר לידים ומחמיצות כך לקוחות פוטנציאלים רבים:

קמפיינים ממומנים – יש חברות B2B שרק מנהלות קמפיינים ממומנים ומציגות מודעות – אבל הרבה בעלי פרופילים בלינקדאין לא פועלים כלל בפיד, ולכן לא ייחשפו לעולם למודעות שלהן.

מסרים ישירים – חברות B2B אחרות רק שולחות מסרים ישירים – אבל הסטטיסטיקה מראה שרק 25-50% מהאנשים מאשרים בכלל את בקשות החֲבֵרוּת שלהן, ולכן המסרים שהן שולחות לא מגיעים לרוב הלידים הפוטנציאלים.

פנייה באימייל – ויש חברות B2B שמעדיפות להתמקד רק בפנייה ישירה באימייל – אבל המסרים שלהן פעמים רבות מגיעים  לאינבוקס של אנשים שעדיין לא נחשפו אליהן כלל, ולכן יש פחות סיכוי שייתייחסו ויענו להן.

3 אבודים ברשת – הטעות הגדולה והיקרה ביותר של חברות ה-B2B בלינקדאין, היא לנסות לנהל את הנוכחות שלהן בכוחות עצמן. 

פעמים רבות חוסר הניסיון שלהן מוביל אותן לבחירות לא נכונות, לבזבוז תקציבים יקרים, לסימון שלהן כספאמריות ובעיקר עלול להציג אותן כלא רלוונטיות ולא רציניות בפני מקבלי ההחלטות ברשת.

חברות ה-B2B המצליחות בוחרות בסוכנות שיווק מקצועית שמבטיחה להן שילוב מנצח: גם לינקדאין אורגני וממומן וגם פנייה חכמה באימייל. 

הסוכנות מנהלת עבורן את גיוס הלידים, מקצרת להן את הדרך ומובילה אותן במהירות לעמידה ביעדים. 

 נוסחת ההצלחה: "זרם של לידים איכותיים בכל חודש"

תכירו את אריאל לוין שעומד בראש סוכנות השיווק SOUL המובילה בישראל בשיווק בלינקדאין ובאימייל עבור ארגונים כמו Cnoga Medical, MoneyNetint, K2 Global Communication,  Aman Group ,  

PacketLight Networks, BuzzTech, Contech – Construction Innovation Zone ועוד עשרות חברות, סטארטאפים ועסקים .

"אנחנו מייצרים ללקוחות שלנו זרם קבוע של לידים איכותיים בכל חודש – אנחנו פונים דרך לינקדאין  לבין 500 ל-2000 לקוחות פוטנציאלים ומייצרים לכם חשיפה, שיחות ואינטראקציות. 

את הלידים שמתקבלים אנחנו מזינים ישירות לתוך מערכת ניהול הלידים שלכם, כדי שאתם תוכלו להתרכז בדברים שאתם הכי טובים בהם – פגישות מכירה וסגירת עסקאות מוצלחות". 

רוצים עוד? צפו בהדרכה!

האם החברה שלכם מתאימה לשיווק בלינקדאין? השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ללא עלות

נהניתם? שתפו את הפוסט

LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Facebook
Twitter
Email