איך להכין אירוע בלינקדאין כדי להשיג מקסימום משתתפים לוובינר שלכם

אם אתם עובדים על הרחבת רשת הקשרים שלכם ורוצים להתחבר עם הרבה אנשים, אבל אתם מתקשים למצוא דרך לקבוע איתם שיחה – המאמר הזה הוא בשבילכם.

 

נסקור את כל מה שצריך לדעת על הכנה של אירוע מקוון בלינקדאין, מהגיית רעיונות יצירתיים, ועד לשיווק אירוע והשקתו בלינקדאין.

 

נעבור כאן על אסטרטגיות שנבדקו בקפידה, עם הסברים ודוגמאות להמחשה, וניתן לכם את כל הכלים שאתם צריכים כדי להצליח.

בואו נתחיל עם הקדמה זריזה 

 

אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור לידים עסקיים עבורכם היא באמצעות תערוכות ואירועי נטוורקינג, שבהם תוכל לבנות מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאליים באופן אישי.

 

אבל עם התפרצות מגפת הקורונה חל מהפך דיגיטלי, ואירועים פיזיים בכל העולם הוחלפו באירועים דיגיטליים.

 

לינקדאין וכל מי שנמצא בפלטפורמה הסתגלו בהתאם.

אירועי לינקדאין יכולים למלא תפקיד עצום ביצירת לידים עסקיים:

  • גידול של 120% בתוכן שמטרתו לקדם וובינרים
  • החיפושים של "עבודה מהבית" גדלו פי 2.8
  • 61% מהעוסקים ב-B2B משתמשים בוובינרים כטקטיקת שיווק

במאמר הזה, נראה לכם שלב אחר שלב איך להכין אירוע לינקדאין משלכם.

הבעיה

בימינו, שיווק מחולק ל-80% הפצה ו-20% תוכן.

לצערנו, עברו הימים בהם היה אפשר לשתף פוסט ולסגור עניין, גם אם אתם מייצרים את התוכן האיכותי ביותר בעולם, האלגוריתם של לינקדאין עדיין יכול לפגוע בצורה דרסטית בחשיפה שלכם.

בנוסף לכל זה, היום אפשר להתחבר רק עם כ-100 אנשים בשבוע בלינקדאין.

אז מה עושים כאשר החשיפה שלכם בלינקדאין מצטמצמת באופן דרסטי?

התשובה: אירועי לינקדאין.

שימוש בוובינרים זו ההסתגלות לעולם העבודה החדש והדיגיטלי יותר. 

קודם כל בואו נבין את לינקדאין – 

לינקדאין רוצה שתישאר בפלטפורמה שלה ותיצור תוכן בLinkedIn Creator Studio

הם רוצים ש:

 

  • תתחברו רק לאנשים רלוונטיים שאתם מכירים
  • תעלו תמונות, סרטונים, ומסמכים רלוונטיים
  • תשתפו פוסטים בפיד
  • תריצו ניוזלטרים
  • תדברו לקהל שלכם בלייבים
  • תפרסמו מאמרים
  • תארגנו אירועים

ועוד…

פעם, כל אלו היו פעילויות שיווקיות שהייתם עושים מחוץ ללינקדאין.

כדי לייצר לידים בצורה מוצלחת, הפנייה בלינקדאין וטקטיקות יצירת הלידים שלכם צריכים לעבוד יחד.

צריך לקחת בחשבון את האופן שבו מקיימים אינטראקציה עם הקשרים הישירים שלכם, איך יוצרים תוכן ומהי הדרך היעילה ביותר שבה אתם יכולים לייצר לידים.

*מוזמנים למדריך – איך לשווק ולקדם את הוובינר שלכם בלינקדאין כדי להפיק תוצאות משמעותיות

עם אירועי לינקדאין תוכלו:

  • לעזור לעוד אנשים לפתור בעיות ספציפיות
  • להיות מוזמנים לאירועים אחרים ופודקאסטים
  • לייצר לידים חמים ורלוונטיים שיבואו אליכם
  • להרחיב את טווח החשיפה שלכם
  • להגדיל את הקהל שלכם ולהתחבר למשפיעים ומובילים בתעשייה שלכם
  • לקבל פידבק על המוצר/שירות שלכם

ועוד…

אירועי לינקדאין מאפשרים דרך קלה ונוחה להצטרף לכל סוג של מסגרת מקצועית – כגון מפגשים, סדנאות מקוונות, סמינרים ועוד.

בלי קשר לנישה שלכם, אתם חייבים למצוא קהל יעד שמתעניין בנושא ובאירוע עם משתתפים רבים.

 

גם אם אתם רק מתחילים ולא בטוחים על מה לדבר באירוע הלינקדאין הראשון שלכם, רשימת המשימות והאסטרטגיות שלנו יכולות לעזור לכם להתחיל.

 

אז בואו נתחיל.

 

איך להכין אירוע בלינקדאין?

ההתמקדות במה לעשות לפני אירוע לינקדאין מורכבת מ-3 חלקים:

  1. הכנת האירוע שלכם.
  2. שיווק האירוע שלכם.
  3. דילוור האירוע שלכם.

הכנת האירוע שלכם

כדי להתכונן לאירוע לינקדאין, עליכם לעשות 3 דברים:

  1. לחשוב על רעיון.
  2. ליצור את האירוע בלינקדאין לפי השיטות המומלצות וטקטיקות האופטימיזציה.
  3. ליצור חשבון זום ולקשר אליו את אירוע הלינקדאין שלכם.

*מוזמנים למדריך – איך להגדיר את חשבון הזום כדי לעשות וובינר מוצלח 

#1 למצוא רעיון לאירוע שלכם:

דבר ראשון – אנחנו צריכים רעיון לאירוע.

זה יכול להיות קל או קשה תלוי עד כמה אתם מכירים את קהל היעד שלכם, כמה אתם מודעים למה שעובד עכשיו בתעשייה שלכם, ועל מה אתם מרגישים בנוח לדבר. 

כדי לקבל הבנה כללית על סוג אירועי הלינקדאין שקהל היעד שלכם אוהב, חפשו מילות מפתח רלוונטיות בלינקדאין וסננו לפי אירועים.

#2 להכין אירוע בלינקדאין

גם אם אתם כבר יודעים איך ליצור אירוע, חשוב שתדעו כמה מהשיטות המומלצות שיכולות לעזור ולוודא שהאירוע יעבור בצורה חלקה.

כדי ליצור אירוע בלינקדאין, עליכם להיות מחוברים ללינקדאין ולהיות בעלי דף חברה. 

 

לפי לינקדאין, הנוסחה המנצחת לקידום וובינרים היא:

 

  1. להציג את הדוברים שלכם
  2. להשתמש בהאשטגים רלוונטיים
  3. לשמור על הודעת הקופי קצרה ומדויקת
  4. לשים דגש על כך שהאירוע הוא חינם
  5. להשתמש בסרטון "הצצה" (Preview)



איך ליצור את האירוע הראשון שלכם בלינקדאין:

 

  1.  בצד שמאל של דף הבית בלינקדאין, יש תפריט מתחת לתקציר הפרופיל שלכם. חפשו את החלק שנקרא "Events". לחצו על הפלוס כדי ליצור אירוע חדש. 

2. לאחר מכן, יקפוץ חלון בו צריך להוסיף פרופיל ותמונת שער לאירוע, צריך לבחור את המארגן (פרופיל הלינקדאין או דף החברה שלכם), להוסיף את כותרת האירוע, תאריך התחלה, זמן, אזור זמן, תיאור האירוע, מי הדוברים, האם האירוע הוא ציבורי או פרטי ולבסוף המיקום (זום או שימוש בפונקציית הלייב בלינקדאין עצמו)

שלבי הגדרת האירוע: 

 

גדלים של התמונות –

באנר – 1,584×396 פיקסלים.

תמונת פרופיל – 400×400 פיקסלים

 

כותרת האירוע –

כותרת שמושכת תשומת לב היא המפתח לאירוע בלתי נשכח. תשקלו מה אנשים מחפשים בלינקדאין והתאימו את הכותרת לזה.

חיפושים פוטנציאליים לדוגמא: יצירת לידים, לידים בלינקדאין, B2B בלינקדאין, אוטומציה ללינקדאין.

שימו לב, הכותרת צריכה להיות מתחת ל-75 תווים.

כמה תבניות של כותרות שעובדות יפה בלינקדאין שאתם יכולים להשתמש בהן:

  1. רשימות

רשימה היא דרך מעולה לתת לקהל שלכם תמונה ברורה של מה ילמדו בוובינר.

דוגמה:  10 דרכים מוכחות ל____

  1. הדרכה

כותרות 'How to' מבססות סמכות ומבהירות לאנשים שאתם יכולים ללמד אותם איך לעשות משהו  מיידית, תוך הבטחה למשתתפים שהם יצאו מהוובינר עם טיפים מעשיים.

דוגמה:  איך לשלוט בלינקדאין בצורה מקצועית כדי להניב תוצאות

  1. שיעורים, הדרכות וסדנאות

עוד דרך טובה להראות לקהל היעד שלכם שאיש מקצוע הולך להעביר את הוובינר.

דוגמה: סדנת מאסטר לשיווק תוכן

תאריך ושעה – 

אירוע טוב צריך להיות מתוכנן ביום ושעה טובה.

מה הכוונה?

חשוב לקחת בחשבון את לוח הזמנים של קהל היעד, ולבחור ביום ובשעה בהתאם למקום שבו הוא נמצא.

  1. הימים הטובים ביותר

אמצע השבוע הוא בדרך כלל הזמן הכי טוב.

ימי ראשון, בשביל רוב האנשים בארץ, הם ימים מלאים במשימות עוד מהשבוע הקודם.

בדרך כלל אנשים יושבים לסדר את השבוע שלהם בימי ראשון.

ימי שישי בדרך כלל מנוצלים לסיום משימות.

בדרך כלל, ימי שלישי, חמישי ורביעי (לפי הסדר) הם הימים הטובים ביותר לוובינרים.

  1. השעות הטובות ביותר

התפיסה המקובלת היא שצריך להעביר וובינרים בשעות אחר-הצהריים, אחרי שאנשים כבר יצאו מהעבודה.

עוד שעות פופולריות הן בסביבות אחת בצהריים, בגלל שבממוצע, זו השעה שאנשים סיימו לאכול ארוחת צהריים.

צפון אמריקה – 7:00 – 11:00 PDT

בריטניה – 10:00 – 11:00 ו-14:00 – 16:00 GMT 

אירופה, המזרח התיכון, ואפריקה – 7:00 – 23:00 UTC

 אסיה וסין – 7:00 ו-15:00 CST

  1. חופשות

חופשות באיחוד האירופי

חופשות בישראל

חופשות בארה"ב 

 

אורך (זמן סיום)

שחקו עם מה שעובד טוב עם הקהל שלכם – לרוב, תוכן קצר יותר מניב לפעמים תוצאות טובות יותר.

עבור וובינרים ארוכים, הגישה הטובה ביותר היא לקיים מפגש של עד שעה במקסימום, עם זמן לשאלות ותשובות, כדי שיהיה אינטראקטיבי.

תיאור האירוע

 

  1.  פסקה ראשונה – מהי הבעיה שאנחנו מנסים לפתור?
  2.  מי הדובר – נימוקים ללמה שווה לסמוך על מי שבא ללמד אותנו.
  3. פירוט עם בולטים של נקודות המפתח בשיחה – תכינו תוכן עניינים והכניסו אותו לתיאור האירוע.
  4. ציון זמנים – ודאו שהזמן בו הוובינר יתרחש יהיה ברור לאנשים גם מארצות הברית וגם מאירופה
  5. קריאה לפעולה – רצוי להוסיף קריאה לפעולה כדי לגרום לאנשים להירשם.
  6. בונוס – אם אנשים צריכים להירשם באמצעות לינק חיצוני – שימו דגש על כך שהם צריכים לעשות את הפעולות האלו, אפילו לכתוב את זה פעמיים בתיאור, בהתחלה ובסוף

 

 -יש ברשותכם כ-5,000 תווים לתיאור האירוע

הנה דוגמא לתקציר טוב לאירוע:

 

(שימו לב – כדי לשמור מקום בוובינר הירשמו בתוך הלינק לאירוע למעלה!)

 

זו השנה של הוובינרים, נכון?

סמינרים פרונטליים כבר לא פופולריים מסיבות ברורות, ו-וובינרים החליפו אותם במהירות כאפשרות הרצויה למשוך לקוחות פוטנציאליים ולייצר פגישות ביומן שלך.

 

אי פעם שקלתם לעשות אירוע בלינקדאין ולהזמין את רשת הקשרים שלכם כדי שהם יוכלו להכיר אתכם יותר טוב?

 

אם כן, אתם לא לבד. 

הוובינר הראשון שארגנו קיבל 12 משתתפים, אחד מהם זה הבוס שלנו….ועוד 11 עובדים. 

מה עשינו?

יצרנו אירוע בלינקדאין

שיתפנו פוסט אחד בנושא

הזמינו את כל העובדים שלנו

חיכינו שעוד אנשים ירשמו 

ובסוף..נכשלנו

 

זה מה שהרבה אנשים עושים… וזה קרה רק לפני 6 חודשים.

מאז, בדקנו *המון* אסטרטגיות שונות. חלקן היו פחות מוצלחות, חלקן טובות.

זה היה ניסוי עם הרבה כישלונות בדרך, אבל בסופו של דבר הלמידה הביאה איתה הצלחה גדולה. אבל אנחנו רוצים להראות לכם את כל הדרכים שהביאו אותנו ל-10,00+ משתתפים בוובינר שלנו ביום שלישי, 12 באוקטובר בשעה 18:00 CET.

כשאנחנו אומרים כל הדרכים, אנחנו מתכוונים ל*כל* הדרכים.

 

  • איך ליצור תוכנית תוכן (פוסטים, וידאו, סקרים)
  • איך להזמין באופן אוטומטי את הרשת שלך לאורך כל החודש
  • 5 אסטרטגיות קידום כדי לגרום ליותר מ-1000 אנשים להירשם לאירוע שלכם 
  • איך ליצור אינטראקציה עם כל המשתתפים לפני האירוע ואחרי האירוע
  • בונוס – ספר אלקטרוני: מלא בכל האסטרטגיות המנצחות ותבניות מוכנות לשימוש שלכם

למה אנחנו חולקים את זה עם הציבור הרחב?

היינו מאוד שמחים לדעת את כל זה לפני 6 חודשים, כשרק התחלנו את דרכנו, וזה כנראה היה עוזר לנו להגיע ל-1000+ משתתפים במקום 12 משתתפים בוובינר הראשון שלנו, ואנחנו רוצים לעזור לכם להימנע מהטעויות שאנחנו עשינו. 

אחרי האירוע הזה, לא תצטרכו יותר לתהות איך להכין ולקדם את הוובינר שלכם בלינקדאין כמו שצריך. 

נתראה! 

(שימו לב – כדי לשמור מקום בוובינר הירשמו בתוך הלינק לאירוע למעלה! )

דוברים

אפשר להוסיף כמה דוברים שרק נרצה, אבל חשוב לזכור שאסור להסיר דוברים, מפני שלא תוכלו להוסיף אותם שוב, והאירוע לא יהיה גלוי עבורם לאחר הסרתם.

מקום

תוכלו להשתמש באפליקציית זום לאירוח הוובינר.

*מוזמנים למדריך – איך להגדיר את חשבון הזום כדי לעשות וובינר מוצלח 

לסיכום עד עכשיו:

  1. יש לנו רעיון או נושא לאירוע בלינקדאין.
  2. אנחנו מסוגלים ליצור את האירוע לפי שיטות עבודה מומלצות.

עכשיו כשהוובינר שלכם מוכן, צריך למצוא אנשים שירשמו אליו.

לחלק הבא בסדרה שלנו: איך לשווק ולקדם את הוובינר שלכם בלינקדאין כדי להפיק תוצאות משמעותיות – לחצו כאן

נהניתם? שתפו את הפוסט

LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Facebook
Twitter
Email