איך להשתמש באקספנדי כדי להביא תוצאות מעולות לוובינר שלך דרך לינקדאין

מעניין אתכם לדעת איך מפיקים את המיטב מהוובינרים שלכם? 

הכתבה הזאת בשבילכם. 

אקספנדי זו פלפורמה מתקדמת לשירות אוטומציה ללינקדאין שעוזר לכם למצות את רשימות אנשי הקשר בתוך ומחוץ ללינקדאין כדי להשיג כמה שיותר תנועה לכל כיוון שתרצו, בעזרת אפשרויות פניה ללידים חמים וקרים מגוונות.

המדריך הזה מראה לכם את כל האופציות האפשריות שאתם יכולים להשתמש בהן באקספנדי כדי להפיק את המיטב ולקדם את אירוע הלינקדאין שלכם, גם לפניו, וגם ואחריו. 

סקרייפינג לסקרים בלינקדאין ופניה לאנשים שענו עליהם

 

סקרייפינג (Scraping) היא דרך יעילה לפנות לאנשים פעילים שהסיכויים שלהם להחזיר לך תשובה גבוהים. מה זה אומר בפועל? 

התוכנה בעצם לוקחת חיפוש של אנשים בתוך הלינקדאין ועוברת על כל אחד כדי להוציא ממנו את המידע הרלוונטי, ובתוך אקספנדי, ניתן להוסיף את אותם אנשים לתוך קמפיין של פנייה ישירה בלינקדאין. 

 

ניתן לאסוף גם אנשים שיצרו אינטרקציה עם פוסט, כמו למשל – סקרים. 

 

שימו לב, הסקר צריך להיות ציבורי, ולא בקבוצה פרטית, שאתם פרסמתם, אחרת לא תוכלו לבצע סקרייפינג.

 

כנסו ללינקדאין, נווטו לסקר שלכם. לחצו על שלושת הנקודות בפינה הימנית העליונה של הפוסט, ולאחר מכן לחצו על copy link to post

  1. במידה ויש לכם מנוי, כנסו אל Expandi – שירות אוטומציה ללינקדאין.
  2. עברו ללשונית חיפוש. ולאחר מכן לחצו על New Search

 

  1. לחצו על –Post Engagement והכניסו בEnter Post URL ו-Enter Post ID את הפרטים של הפוסט.

 

  1. לאחר שתעשו סקרייפינג לסקר, יופיעו אופציות סינון. בחרו בסינון שתרצו

 

  1. לאחר מכן תוכלו להכניס את הלקוחות הפוטנציאליים לקמפיין אוטומציה שלכם ולפנות לאותם אנשים באופן אוטומטי. 

 

דוגמא –

חיבור: 

היי שם, תודה שהצבעת בסקר שלי! 

אשמח להתחבר ולחלוק איתך רעיונות. 

 

פולואו-אפ:

דרך אגב, אשמח להזמין אותך לוובינר הקרוב שלי שבו אני משתף 7 אסטרטגיות לקידום האירוע הבא שלך.. 

הוובינר מיועד למומחי מכירות (כמוך!)

 

הכל בחינם – מה דעתך? הנה הלינק 

הזמינו אנשים לאירוע שלכם באופן אוטומטי עם אקספנדי

מכיוון שלינקדאין לא מציעה אפשרות להזמנה בכמות גדולה, נוצרו כלים חיצוניים שמציעים את האופציה הזאת, ולינקדאין עלולה בעתיד גם לבטל גם את היכולת להזמין 1000 אנשים תוך פרק זמן קצר.

כדי להימנע מכך, נשתמש ב אקספנדי כדי להזמין אנשים באופן אוטומטי לאירוע שלכם. 

עם האלגוריתם החכם של הפלטפורמה, אפשר להזמין אנשים לאירוע לאורך היום, באופן מרווח, עם מקסימום של עד 150 הזמנות ליום כדי להבטיח שלא תיפגע אמינות פרופיל הלינקדאין שלכם.

כך נכין קמפיין כזה באקספנדי

  1. עברו ל-Create a Campaign 
  1. בחרו Event Inviter Campaign
  1. הוסיפו שם
  2. בחרו את האירוע שאתם מארחים. האירוע יופיע בתפריט שיפתח:
  1. לחצו על Create without template
  1. בתוך Profile Settings תוכלו לבחור כמה הזמנות תרצו לשלוח

המקסימום שניתן לשלוח הוא 1000 הזמנות לשבוע. עם זאת, אנו ממליצים להתחיל עם 100 הזמנות ביום ולאחר מכן לעלות בהדרגה עד ל-140 הזמנות ביום.

איסוף אנשים מאירועי לינקדאין אחרים בתעשייה שלכם

ישנן מספר דרכים להשתמש באירועי הלינקדאין של המתחרים שלכם.

אחת מהן היא איסוף משתתפים מהאירועים שלהם.

אם אתם מתכוונים להשתמש בשיטה הזו,

המוצר שלכם צריך להיות מוכן למכירה, ואתם צריכים לדעת במה הוא טוב יותר מהמוצר של המתחרים שלכם.

בנוסף, חשוב להעריך מהי מידת העניין בנושא האירוע שלכם, והנושאים הקשורים אליו.

לדוגמא, אם מישהו מתעניין במכירות באינטרנט, רוב הסיכויים שהוא יתעניין גם ביצירת לידים בלינקדאין.

אז, אתם יכולים קודם כל לאסוף משתתפים מאירועי לינקדאין אחרים, לפנות אליהם כדי להבין כמה הם מעוניינים, ולכתוב להם פולואו-אפ לאחר שהאירוע שלכם מוכן.

כך זה עובד:

  1. הכינו רשימה של משתתפים מאירועים של אנשים אחרים
  2. הריצו חיפוש ב-Expandi
  3. ייצאו את הרשימה לקובץ CSV עם כתובות אימייל
  4. ייבאו את האימיילים לקמפיין, והתחילו לפנות לאנשים.
  5. אי אפשר לשלוח בקשת התחברות, אבל ניתן לשלוח פולואו-אפים 

הנה הדרך לעשות זאת:

  1. מצאו את אירוע הלינקדאין ממנו תרצו לאסוף משתתפים.
  2. העתיקו את כתובת ה-URL של האירוע (וודאו שלחצתם על 'Attend Event' כדי ש-Expandi תוכל לאסוף ממנו כמו שצריך)
  3. חזרו אל Expandi, עברו ללשונית החיפוש ולחצו על New Search

4.הדביקו את הכתובת תחת Enter Search URL ולחצו על Search

יצירת קמפיין התחברות כדי לאסוף אנשים מהאירוע שלכם ברגע שאתם משיקים אותו

 

לבסוף, ברגע שאתם משיקים את אירוע הלינקדאין שלכם, תרצו לאסוף ממנו אנשים עם אקספנדי כדי להתחבר למשתתפים. 

  • הגדירו את ה-auto reload לכל 3 ימים (דבר שיאפשר לטרגוטי הקמפיין להיטען מחדש כל 3 ימים).
  • שלחו בקשת חיבור לנרשמים.
  • בבקשת החיבור, הודו להם על ההרשמה לאירוע.
  • שאלו אם יש משהו שהם רוצים שתעברו עליו במהלך הוובינר.

בדרך זו,  תצליחו לייצר לידים לפני שהאירוע החל אפילו, רק בעזרת התחברות למשתתפים.

הצטרפות לקבוצות לינקדאין והזמנת אנשים מקבוצות לאירוע שלכם

שימוש בקבוצות לינקדאין היא דרך קלה להרחיב את החשיפה שלכם.

כל שעליכם לעשות הוא למצוא קבוצות רלוונטיות ולטרגט את חברי הקבוצה

לדוגמה, אנשים בקבוצה של מכירה חברתית בלינקדאין נוטים מאוד להתעניין בוובינרים על יצירת לידים לאירועים בלינקדאין.

והחלק הכי טוב הוא, שאם אתם חברים באותה קבוצה יחד עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אתם יכולים לשלוח להם הודעה ישירות, לכן אין צורך לשלוח להם בקשת חיבור. 

כך נכין קמפיין הודעות ישירות:

  1. הקלידו מילות מפתח רלוונטיות לתעשייה שלכם בלינקדאין.
  2. השתמשו בפילטר לקבוצות.
  3. הצטרפו לקבוצות שנראות רלוונטיות.

כדי לאסוף משתתפים מקבוצות בלינקדאין:

  1. היכנסו אל Expandi.
  2. פתחו את החלון Campaign ובחרו ב-Messenger Campaign. רשימה תיפתח.
  3. תוכלו לקשר קבוצת לינקדאין ספציפית ממנה תאספו חברים.
  4. עברו אל לינקדאין. מצאו את הקבוצה שממנה אתם רוצים לאסוף חברים והעתיקו את כתובת ה-URL.
  5. הכינו Group Search ב-Expandi, והדביקו את הכתובת ב-Group Search. ליחצו Search.

כדי להוסיף אנשים לקמפיין, עליהם להיות חברים בקבוצה שעבורה נוצר הקמפיין. אחרת, אקספנדי לא יוסיף אותם.

הפתרון הטוב ביותר הוא לתת לקמפיין ולחיפוש הקבוצתי את אותו השם.

לאחר שתכניסו את כל חברי הקבוצה לקמפיין, תוכלו לשלוח להם את ההודעות שקבעתם ללא שליחת בקשת חיבור לפני כן.

#9 עקפו את מגבלות לינקדאין בעזרת קמפיין חיבורים מקובץ CSV

מגבלות החיבור החדשות של לינקדאין מאפשרות לשלוח רק עד 100 הזמנות בשבוע, או 15-20 בקשות חיבור ביום. די מעט.

אם אתם רוצים לאסוף יותר מ-1,000 משתתפים, תצטרכו להשתמש בכל כלי ופרצה שאתם יכולים.

באמצעות אסטרטגיה זו, תוכלו לשלוח למעלה מ-1,000 בקשות חיבור בשבוע, אפילו עם המגבלה החדשה

ככה זה עובד:

  1. סננו והגדירו את קהל היעד שלכם עם Sales Navigator, לדוגמה:

גיאוגרפיה: אירופה, ארה"ב.

תואר המשרה: מנכ"ל, מייסד, CMO וכו'.

גודל חברה: 1-11 ,51-200. 

רמת הקשר: דרגה שניה או שלישית. 

תעשייה: פרסום ושיווק.

תפקידים: יזמות, פיתוח עסקי וכו'.

  1. סננו את הרשימה רק לאנשים פעילים בלינקדאין, כלומר,ב-Sales Navigator, תחת Spotlight, בחרו Posted on LinkedIn in the past 30 days, העתיקו את כתובת האתר של הדף.
  1. צרו חיפוש חדש ב-Expandi.
  2. סוג חיפוש: Sales Navigator.
  3. הדביקו את כתובת האתר לחיפוש.
  4. לחצו על Search
  1. פילטרים לחצו על "Export".
  2. בחרו "Mail all contacts as CSV".
  1. הזינו את כתובת האימייל שלכם כדי לקבל את קובץ ה-CSV.
  2. לחצו על "Send".
  3. פתחו את ה-CSV שלכם עם Google Sheets.
  4. בגוגל שיטס, הקפיאו את שורת הכותרות העליונה שלכם, תחת View, Freeze, Row 1
  5. מיינו את עמודת המייל בסדר עולה או יורד.
  6. מחקו את כל השורות שאין להן נתוני אימייל.
  7. צרו עותק גיבוי של רשימה זו בקובץ אחר.
  8. מחקו את כל העמודות מלבד השם הפרטי, שם המשפחה והמייל.
  9. הורידו כ-CSV.

לאחר מכן, נקו את ה-CSV מכל כתובת אימייל שאינה רלוונטית.

עכשיו, אנו נייצא את הקובץ הזה בחזרה אל Expandi.

  1. עברו לחלון ה-Dashboard, לחצו על Profile Settings, ולאחר מכן, לחצו על Delete Connection requests after 5 days

2.  הקימו קמפיין חיבור חדש.

3. לחצו על Import CSV והעלו את עותק הגיבוי של הלקוחות הפוטנציאליים שיצרנו.



ניתן לראות את בקשות החיבור שאושרו ב-Dashboard באקספנדי:

מכיוון שאנו מייבאים דרך כתובות אימייל אנשי קשר כדי להתחבר אליהם בלינקדאין, אנחנו לא יכולים לשלוח להם בקשת חיבור ראשונית, בגלל שלינקדאין חושב שאתם כבר מכירים.

במקום זה, אנחנו יכולים לשלוח הודעת פולואו-אפ מותאמת אישית לאנשי הקשר שלנו ולידע אותם על הוובינר.

על ידי איסוף מיילים והוספתם לאנשי הקשר שלנו עם קובץ ה-CSV, אפשר לעקוף את מגבלת החיבור של כ-100 חיבורים בשבוע, ולהמשיך להתחבר ללידים חדשים.

לאחר מכן, נוכל לעקוב אחרי קצב החיבורים והפולואו-אפים שלנו עם אקספנדי.

חשוב לוודא שאתם לא שולחים יותר מ-1,000 בקשות מדי שבוע. לינקדאין עלול לזהות את זה כספאם, והתנהגות חשודה, שעלולה להביא לחסימת הפרופיל. 

קמפיין פנייה לפרופילים פתוחים (אינמיילים)

 

כפי שכבר ציינו, הכללים של לינקדאין משתנים כל הזמן, ולינקדאין לאט לאט מפצחת כיצד להיפטר מספאמרים.

עצם זה שיש מגבלת פנייה של 20 פניות ליום, או 100 פניות לשבוע, מספרת הרבה על המגבלות של המערכת.

חוץ  מפרצת ייבוא ​​ה-CSV עליה דיברנו, ניתן להשתמש בקמפיין אינמיילים (InMails) לפרופילים פתוחים כדי להגדיל את כמות המשתתפים בוובינר שלכם.

 

ואנחנו מצאנו גם את הדרך המושלמת לעשות את זה ביעילות ומהירות.

 

אם יש לכם מנוי פרימיום של Sales Navigator, אתם יכולים לשלוח InMails לפרופילים פתוחים, גם אם הם מחוץ לרשת הקשרים שלכם.

אם פרופיל אליו אתם רוצים לפנות הוא פתוח, אתם יכולים

ליצור איתו קשר באמצעות Open InMail.

 

כל משתמשי לינקדאין יכולים לראות את הפרופילים המלאים של משתמשי פרימיום שהפעילו "Open Profile". כדי להיות חבר ב-Open Profile, צריך להיות מנוי פרימיום.

 

ללינקדאין יש מגבלה על שליחת הודעות Inmail, של שליחת 800 הודעות InMail חינמיות בחודש.

וזה מה שאנחנו ננצל כדי לעקוף את מגבלת החיבור של לינקדאין!

אם אתם רק בתחילת הדרך, אנו ממליצים להתחיל במספר נמוך של הודעות ביום, ולאט לאט להעלות את הפנייה ל-25 הודעות ביום לכל היותר.

 

הודעת InMail לדוגמא:

כותרת: וובינר ב12 לאפריל 

 

הודעה: 

היי שם, 

 

ראיתי שהתעניינת באירוע (שם אירוע) אתמול. האם השתתפת? היה מעניין?

אם זה משהו שעניין אותך רציתי לשתף איתך שאני וכמה עמיתים מהעבודה מארחים אירוע משלנו בנושא דומה, כדי לעזור לך (הצעת ערך) 

 

אם זה נשמע לך מעניין אני אשמח לשלוח לך עוד מידע לגבי זה

תודה (: 

נתחיל מאחת הטקטיקות החזקות ביותר שתוכלו לנסות לאחר וובינר:

פנייה אישית לכל משתתף 

רגע, מה?

קראתם נכון: לשלוח הודעה ישירה בלינקדאין לכל אדם שהשתתף באירוע שלכם

למרות שזו טקטיקה חזקה, זה ייקח שעות אם תעשו זאת ידנית.

אלא אם כן… תוכלו להפוך את התהליך לאוטומטי!

כמו שהראנו איך להזמין אוטומטית אלפי אנשים לאירוע הלינקדאין שלכם, עכשיו אתם יכולים גם לשלוח הודעה אישית לכל משתתף לאחר האירוע דרך קמפיין משתתפים באירוע בתוך אקספנדי.

איך להכין קמפיין משתתפים באירוע

מה שכל כך נהדר בקמפיין הזה הוא שאתם יכולים לשלוח הודעות לכל מי שהשתתף באירוע שלכם, לא משנה אם הוא ברשת הקשרים שלך (דרגה ראשונה) או מחוצה לה (דרגה שנייה ושלישית).

כדי לעשות זאת, אתם צריכים להיות מארגני האירוע בלינקדאין.

ככה זה עובד:

  1. ראשית, לחצו על Create Campaign ב-Expandi.
  2.  לאחר מכן בחרו Event Participants.
  1. תנו שם לקמפיין.
  2. בחרו את האירוע שארגנתם עבור הקמפיין.
  3. לאחר מכן, צרו חיפוש "Event" שאוסף את המשתתפים לקמפיין, והוסיפו אותם.

בקמפיין זה אתם מגדירים את המגבלות להודעה הראשונית ולפולואו-אפים.

  1. הגדירו את מגבלות שליחת הודעת החיבור והפולואו-אפ:

מכיוון שרוב האנשים ידעו מי אתם ולמה אתם שולחים הודעות בשלב זה, צפו לקבל שיעור תשובות גבוה בקמפיין המשתתפים באירוע שלכם.

הפניה שלכם יכולה להיות די פשוטה, כמו:

 

היי, זה <שם> מהוובינר בנושא <נושא>. 

 

התעניינתי לדעת אם השתמשת באסטרטגיות מהאי-בוק ששיתפתי איתכם במהלך הוובינר? 

אם זה מעניין אותך ואתה רוצה לשמוע עוד על <הצעת ערך>, יש לי כמה רעיונות מגניבים לשתף. 

 

אם זה רלוונטי, תרצה לקבוע שיחה קצרה? 

תודה <שם>. 

אקספנדי היא תוכנת אוטומציה חזקה ללינקדאין שיכולה לחסוך לכם שעות על גבי שעות של שלבי נטוורקינג סיזיפיים. 

אם אתם רוצים להשקיע בנטוורקינג דרך הלינקדאין אבל אין לכם הרבה זמן, השקיעו בתוכנת אוטומציה כמו אקספנדי כדי להפוך את הכל לקל יותר ולהשיג לכם תוצאות כפולות ממה שהייתם יכולים לעשות לבדכם!

לחלק הבא בסדרה שלנו:  איך להפיק את המיטב מתוצאות הוובינר שלכם – לחצו כאן

נהניתם? שתפו את הפוסט

שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email