איך להגדיר את חשבון הזום בשביל להעביר וובינר מוצלח ומקצועי

בשנתיים האחרונות פופולריות הזום והסמינרים המקוונים (וובינרים) עלתה בהרבה אחוזים, וזה לא במפתיע. 

כל עולם הקריירה והעבודה השתנה מקצה לקצה והיום יש דרך הרבה יותר שונה של עבודה, מאירועים מקוונים עד תנאי עבודה. 

 

מהפכת הדיגיטליזציה לא הולכת לשום מקום, והגיע הזמן להסתגל. 

 

הכנו לכם מדריך מפורט שיעזור לכם להבין ולהגדיר את חשבון הזום שלכם לאופטימלי עבור וובינרים, ואתכם למומחי וובינרים וזום! 

כיצד ליצור חשבון זום בתוספת שירות אירוח וובינרים?

שימו לב שמנוי זום לוובינרים עולה $79 לחודש עבור וובינרים עם עד 500 משתתפים, ו-$340 לחודש עבור וובינרים עם עד 1000 משתתפים.

 

כעת נעבור על שיטות העבודה המומלצות ועל פרטים קטנים אחרים שחשובים לשלב זה.

 צ'ק ליסט להגדרת האירוע שלכם בתוך זום

  1. ב-Topic, רשמו את שם הוובינר שלכם (זהה לשם שנתתם לאירוע בלינקדאין).
  2. ב-Description, תארו את הוובינר.
  3. ב-When, ודאו שהתאריך והשעה נכונים, הגדירו את אורך האירוע, ובחרו את אזור הזמן הנכון.
  4. אם מופעל בחשבון Public Meeting List, סמנו את List This Webinar in the Public Event List, והוא יופיע לכם שם.
  5. ב-Registration, סמנו Required.
  6. ב-Webinar Passcode, אם תרצו לשנות את הקוד שיווצר אוטומטית, תתבקשו לבחור קוד גישה משלכם. 
  7. ב-Video, בחרו למי תהיה גישה להפעלת וידאו.
  8. ב-Audio, בחרו כיצד תרצו שהמשתתפים יתחברו. יש לכם גם את האופציה לבחור מאילו מדינות משתתפים יכולים להתחבר.

ב-Webinar Options:

 

  1. בחרו באופציה Only authenticated users can join כדי לקבוע שרק חשבונות מאומתים יוכלו להיכנס לוובינר.
  2. בחרו Enable HD Video עבור Screen Shared Video וגם עבור הידאו של המשתתפים כדי להבטיח שאיכות הוידאו והשקופיות תהיה גבוהה.
  3. סמנו Enable Practice Session, כדי לאפשר לעצמכם זמן להתאמן לפני תחילת הוובינר.
  4. סמנו את אפשרות ה-Q&A כדי לאפשר שאלות ותשובות במהלך הוובינר.

 

הגדרות נוספות שיעזרו לכם מאוד בעתיד:

 

  1. ב-Alternative Hosts, להוסיף את כתובות המייל של שאר מארגני הוובינר או כל אדם אחר שתרצו שתהיה לו גישה להיות מנהל.
  2.  סמנו Record the meeting automatically כדי שהוובינר יוקלט בלי שתצטרכו ללחוץ על כפתור ההקלטה. 
  3. ב-Interpretation, סמנו Enable language interpretation, אם יש צורך בתרגום התוכן. 

 

  1. לחצו על Schedule כדי לקבוע את האירוע שלכם מראש.

איך להוסיף ולהזמין אנשים לוובינר שלכם בזום

 

לשונית ה-Invitations בתחתית הדף של הוובינר הוא המקום אליו תוסיפו את רשימות הדוברים והמשתתפים.

 

  1. לחצו על Copy Invitation כדי להפיץ את קישור הוובינר למשתתפים שלכם.
  2. ב-Invite Panelists, לחצו על Edit ומלאו את הפרטים של הדוברים כדי לשלוח הזמנות אישיות לכל דובר.
  3. ב-Approval, לחצו על Edit כדי לקבל גישה להגדרות הרשמה.

 ב- Automatic\Manual registrant approval – הגדירו האם ישלח אוטומטית מייל למארח הוובינר כאשר מישהו נרשם, ואיזה מידע הנרשם צריך לספק בתהליך ההרשמה.

איך להפיק את המיטב מוובינרים בזום: שאלות ותשובות, סקרים, ושידורים חיים

 

בלשוניות האחרונות בדף הוובינר שלכם תוכלו למצוא כמה הגדרות וכלים שימושיים. מומלץ לא לדלג על שלב זה, הוא חשוב, אז שימו לב!

 

  1. Branding: בלשונית הזאת תוכלו להתאים אישית את המראה של הוובינר שלכם, כולל צבעים, תמונת באנר, לוגו, וכו'.
  2. Polls: בלשונית הזאת, הגדירו סקרים שתוכלו להפעיל במהלך הוובינר.
  3. Q&A: בלשונית הזאת, תוכלו לבחור אם לאפשר שאלות אנונימיות מהקהל, ואם לאפשר למשתתפים לצפות בשאלות שעולות ולהגיב עליהן.
  4. Live Streaming: בלשונית הזאת תוכלו לבחור בהגדרות לשידורים חיים בזום. 

אחרי שתגדירו את זה, תוכלו לשדר את הוובינר לפייסבוק, יוטיוב, וכל פלטפורמת לייב סטרימינג אחרת. זוהי דרך מצוינת לחשוף ביעילות את הוובינר שלכם לעוד אנשים.

הגדרות זום שחשוב להפעיל

 

  1. הפעילו את Welcome Speakers in the Lobby. זה יאפשר לכם כמארחים לברך את דוברי הוובינר לפני שהם עולים לשידור חי. 

 

  1. הפעילו Participants' view mirror the host's view

ואצל המארח, הפעילו את Hide none-video participants, כדי שמנחה הוובינר יוכל להיות משתתף בלתי נראה.

 

  1. ב-Webinar Zoom's Settings Online הפעילו את Q&A Upvote, ואת Auto-Download the chat + Q&A על מנת שתוכלו לשמור את הדיונים בוובינר.

וזהו! הכל מוכן!

מומלץ עכשיו לעלות לשיחת ניסיון, לראות שהכל רץ כמו שצריך.

לחלק הבא בסדרה שלנו: איך להעביר וובינר בצורה הכי מקצועית ומוצלחת –  לחצו כאן

נהניתם? שתפו את הפוסט

LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Facebook
Twitter
Email