ללא ספק זה החלק החשוב ביותר בתהליך הוובינר שלכם.
זהו המקום שבו המאמצים לבניית מערכות יחסים ויצירת לידים הופכים למשתלמים.
זוכרים שאמרנו בהתחלה ששיווק הוא 80% הפצה ו-20% תוכן?
כעת, אנחנו נתמקד בהפצה דרך פניות, פולו-אפים בדוא"ל, קמפיינים של משתתפים באירוע, ולאחר מכן, סקירת נתונים.
המאמר הזה הוא חלק שישי בסדרת הוובינרים שלנו.
בסוף הסדרה יהיו לכם הרבה כלים ליצירת וובינר מוצלח, כולל מה לעשות לפני, בזמן, ואחרי הוובינר שלכם.
החלקים הבאים והקודמים:
חלק 1 – איך להכין אירוע מקוון בלינקדאין כדי להשיג מקסימום משתתפים לוובינר שלכם
חלק 2 – איך לשווק ולקדם את הוובינר שלכם בלינקדאין כדי להפיק תוצאות משמעותיות
חלק 3 – איך להגדיר את חשבון הזום בשביל להעביר וובינר מוצלח ומקצועי
חלק 4 – איך להעביר וובינר בצורה הכי מקצועית ומוצלחת
חלק 5 – איך להשתמש באקספנדי כדי להביא תוצאות מעולות לוובינר שלכם – דרך לינקדאין
נתחיל מאחת הטקטיקות החזקות ביותר שתוכלו לנסות לאחר וובינר:
פנייה אישית לכל משתתף
רגע, מה?
קראתם נכון: לשלוח הודעה ישירה בלינקדאין לכל אדם שהשתתף באירוע שלכם
למרות שזו טקטיקה חזקה, זה ייקח שעות אם תעשו זאת ידנית.
אלא אם כן… תוכלו להפוך את התהליך לאוטומטי!
כמו שהראנו איך להזמין אוטומטית אלפי אנשים לאירוע הלינקדאין שלכם, עכשיו אתם יכולים גם לשלוח הודעה אישית לכל משתתף לאחר האירוע דרך קמפיין משתתפים באירוע בתוך אקספנדי.
תוכן אחרי האירוע
- ערכו את הוובינר שלכם לקליפים קצרים.
- פרסמו קטעים של כ-30 שניות מהוובינר (תוכלו לפרסם קליפים כאלה גם חודשים אחרי האירוע).
- תייגו את האנשים שהשתתפו (אחרי שמאשרים מולם שזה בסדר).
- כתבו פוסטים, הכינו סקרים, שאלו שאלות, וצרו אינטראקציה עם הקהל שלכם.
פולואפים באימייל
כדי לקבל את כתובות האימייל של המשתתפים שלכם:
- אם העברתם את האירוע כחברה ובחרתם את האפשרות – LinkedIn lead gen form
תוכלו להוריד את כל המיילים של המשתתפים לקובץ, ולשלוח להם מייל פולואו אפ.
- אם ניהלתם את האירוע באופן אישי, אספו את משתתפי האירוע עם אקספנדי, ייצאו אותם לקובץ CSV ושלחו להם מייל פולואו-אפ שמודה להם על השתתפותם.
דוגמא למייל פולואו-אפ יום לאחר האירוע:
שורת נושא: הקלטה מהוובינר שהשתתפת בו – <שם האירוע>
הודעה:
היי <שם>!
רצינו להגיד לך תודה על השתתפותך בוובינר שלנו <שם אירוע>
במקרה ותרצו לצפות בו שוב, הנה ההקלטה <הכניסו הקלטה>. אם לא הצלחתם להשתתף בשידור החי, זה הדרך שבה תוכלו ללמוד <מה שהוובינר מלמד>.
בנוסף, מוזמנים לגשת למצגת מהוובינר <הכניסו מצגת> בזמנכם הפנוי.
האם יצא לכם להוריד את האי-בוק שלנו – <שם האי-בוק>?
זה מה שתלמדו:
<פירוט קצר על האי-בוק>
<הכניסו לינק לאי-בוק>
ושוב, תודה על העניין וההשתתפות שלך בוובינר שלנו.
המשך יום טוב!
צוות <חברה>
סקירת נתוני האירוע
לבסוף, כדאי לבדוק את הדמוגרפיה הכי נפוצה של הקהל שלכם, כדי לאפיין את הלקוח האידיאלי שלכם, לפי תפקיד, תעשייה, מיקום, ועוד.
הנתונים האלו יעזרו לכם מאוד לדייק את קהל היעד לקמפיינים העתידיים שלכם, ולדעת את מי לטרגט בעזרת הפילטרים ב-Sales Navigator.
אם אירוע ויראלי מספיק, הוא יכול לייצר לידים גם עד כ-3 חודשים אחרי האירוע.
ואז, בהתבסס על כל הנתונים, אתם יכולים להתחיל להתכונן לאירוע הבא, ולשפר את הקמפיינים שלכם.
נסו לרווח את האירועים שלכם ולאפשר לפחות 30 יום בין אירוע לאירוע, על מנת לתת לקהל שלכם זמן לנוח ולעכל.
זכרו, חלק מרכזי בקיום וובינרים הוא גמישות ויכולת להתאים את עצמכם תוך כדי תנועה.
לעשות טעויות זה בסדר וככל הנראה יקרה לכם, במיוחד בלהט הרגע כשאתם בשידור חי.
פשוט תחייכו, תתלוצצו על זה, ותמשיכו.
ברוב המקרים, אנשים יראו אתכם כיותר אנושיים ויזדהו איתכם הרי כולם טועים, וכולם מבינים את הלחץ שמגיע עם העמידה מול קהל.
אנחנו מקווים שתוכלו ללמוד מהטעויות שלנו, ושמצאתם ערך במידע שריכזנו עבורכם בפוסטים האלו.
בהצלחה!