איך לשווק ולקדם את הוובינר שלכם בלינקדאין כדי להפיק תוצאות משמעותיות

החלטתם להשיק וובינר איכותי, מלא במידע ערכי וטיפים מדהימים בלינקדאין? 

בואו ללמוד איך לשווק את הוובינר שלכם ולוודא שהוא מגיע לכל האנשים הנכונים! 

 

המאמר הזה הוא חלק שני בסדרת הוובינרים שלנו. 

בסוף הסדרה יהיו לכם הרבה כלים ליצירת וובינר מוצלח, כולל מה לעשות לפני, בזמן, ואחרי הוובינר שלכם. 

שיווק אירוע בלינקדאין

נעבור שלב אחר שלב על הדרך לקדם את אירוע הלינקדאין שלכם, ולהשיג עד 1,000+ נרשמים, בעזרת אוטומציה

#1 קידום האירוע שלכם בעזרת פוסטים מהפרופילים של הדוברים

הרעיון המרכזי כאן הוא שככל שיש לכם פרופיל לינקדאין עם רשת קשרים רחבה יותר, כך תוכלו להגיע לתוצאות משמעותיות יותר, ולהגיע ליותר אנשים.

ברגע שתיצרו אירוע בלינקדאין, יציעו לכם לפרסם עליו בפיד. אל תשכחו להשתמש בכל הטריקים בספר זה כדי לתת לפוסט הזה כמה שיותר חשיפה:

  • ציינו ותייגו מי הדוברים.
  • שאלו שאלה בפוסט כדי ליצור דיון ומעורבות.
  • בקשו מאנשים לתייג אדם שירוויח מהשתתפות באירוע שלכם.
  • הציעו בונוס לנרשמים בהרשמה מוקדמת.

באופן אידיאלי, מומלץ לתזמן כמה פוסטים בלינקדאין עד למועד האירוע, כדי להזכיר לאנשים שהאירוע מתקרב ולתת להם כמה הזדמנויות להירשם.

נשתמש בשילוב של סרטונים בלינקדאין, סקרים, "סטוריטלינג", פוסטים של "הכרזה", ועוד כדי להזכיר כל הזמן לקהל היעד שלנו על האירוע, להישאר בתודעה שלהם, ולהבין בעצמנו איזה סוג של תוכן מביא הכי הרבה תוצאות מבחינת חשיפה ומעורבות.

א. מודל התוכן

תוכן וידאו

פוסטים של וידאו מצמידים לטקסט פנים ועוזרים להפוך את התוכן לאישי ונגיש יותר. 

באופן כללי, אנשים מגיבים לסרטונים טוב יותר מאשר לפוסטים של טקסט, מכיוון שסרטונים מעבירים רגשות טוב יותר.

 

  • צרו קליפים של עד 60 שניות.
  • בסרטון, שתפו אנשים בפרטים על האירוע, מתי הוא מתרחש, ומה הוא מלמד.
  • פרסמו בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין (התמקדו ברשת החברתית שבה נמצא רוב הקהל שלכם).
  • המטרה היא לבנות אמון וליצור מעורבות, כך שזו התחלה מצוינת לקידום תוכן.



סקרים

 

סקרים בלינקדאין הם דרך מצוינת לתקשר עם העוקבים שלכם , בעיקר כי ההצבעה בסקר היא תמיד קלה יותר מאשר כתיבת תגובה.

בנוסף, ניתן להשתמש במידע מסקרים לטובתינו. לדוגמא, לפנות לאנשים שהצביעו לתשובה מסוימת.

 

  • צרו סקר, שאלו שאלה או הביעו עמדה, ובקשו מהעוקבים שלכם לענות בהתאם.
  • שלבו את הקטעים הטובים ביותר, שהכי ידברו אל הקהל שלכם, לפי נושא האירוע או הפתרונות שמצאתם לבעיה מסויימת.
  • הפיצו לפייסבוק, לינקדאין, טוויטר (וכל פלטפורמה אחרת בה אתם פעילים).
  • תעקבו אחר מה הכי "תופס" את קהל היעד שלכם.

תוכן "סטוריטלינג"

 

אי אפשר למכור שום דבר רק עם פיץ' (הצעה מכירתית). 

זה אפשרי רק כשאנשים מבינים את הסיפור מאחורי המוצר. וזה מה שהופך את פורמט הסטוריטלינג הזה לכל כך יעיל לקידום תוכן.

 

  1. הדגישו את הבעיה ואת נקודות הכאב הקשורות לנושא הוובינר, בקשו מאנשים להגיב לפוסט ולהתעניין.
  2. השתמשו בתבנית זו: הבעיה איתה התמודדתם, איך מצאתם את הפתרון, שתפו ערך עם הוכחה חברתית, ובסופו של דבר, בקשו מאנשים להגיב לפוסט אם הם מעוניינים.
  3. הפיצו לרשתות חברתיות אחרות.
  4. עקבו אחר כל האנשים שמגיבים
  5. וודאו ובדקו את עצמכם שאכן מדובר בתוכן באיכות גבוהה.

פוסט הכרזה על האירוע

 

הכריזו על האירוע – שתפו אילו נקודות כאב אתם פותרים, איזה ערך מוסף הם יקבלו, ועוד. 

פוסטים כאלה מעולים בתור יריית הפתיחה של קידום האירוע שלכם.

 

  1. למה שווה לעוקבים שלכם להשתתף באירוע.
  2. דחפו אנשים להיכנס לעמוד האירוע.

לבסוף, לאחר שתסיימו עם הוובינר, תוכלו ליצור סקרים ותוכן שמטרתם לאסוף משובים וביקורות, לענות על שאלות, לשלוח הקלטות, ועוד.

 

אז לסיכום, כדי לקבל יותר חשיפה בעת קידום אירוע הלינקדאין שלכם באמצעות פוסטים, עליכם לשאוף לקבל מעורבות גבוהה שתגביר את טווח החשיפה שלכם.

נסו סוגים שונים של תוכן כמו:

  • סקרים
  • הכרזות
  • וידאו
  • סיפורים

איך להגדיל פי 10 את מספר הצפיות בפוסטים שלכם, גם אם יש לכם פחות מ-1,000 אנשי קשר בלינקדאין?

#2 הגדלת כמות הצפיות שלכם בלינקדאין עם פודים

הדרך הטובה ביותר להפוך לויראלי בלינקדאין היא ליצור תוכן איכותי ומושך באופן עקבי, שיפנה לקהל גדול, רלוונטי, ופעיל.

אבל מה אם יש לכם תוכן מעולה אבל הפוסטים שלכם פשוט לא מקבלים חשיפה?

 

טקטיקה אחת שיכולה לתת דחיפה קטנה לפוסטים שלכם היא להצטרף או ליצור "engagement pod".

הקונספט פשוט: פוד הוא קבוצה של אנשים שמסכימים לעשות לייק ולהגיב זה לזה על פוסטים בלינקדאין. זה גורם לאלגוריתם לינקדאין לחשוב "אם אנשים עושים לייק ומגיבים על הפוסט הזה באופן עקבי, רוב הסיכויים שעוד אנשים ירצו לראות אותו!"

 

הדינמיקה של פוד מתרחשת באופן אוטומטי בין המשתתפים.

אמנם, יש בעיה עם פודים,

הם משמשים לעתים קרובות "לרמות" את האלגוריתם של לינקדאין.

 

אבל בעוד שחלק מהאנשים רואים בזה לעתים קרובות טקטיקה גבולית ואפורה, זו עדיין דרך יעילה להגיע לקהלים שלא הייתה לכם גישה אליהם.

אתם יכולים לבחור בשירות פוד בתשלום: 

  1. התקינו את סוג הפוד לבחירתכם.
  2. הצטרפו לפוד הקשור לנישה שלכם.
  3. שתפו את התוכן שלכם, התאימו את הקהל שלכם וקבלו תגובות מיידיות.

#3 עוררו ציפייה והתרגשות אצל המשתתפים

 

חשוב לציין:

לעתים קרובות מדי משווקים מבלבלים אנשים שלוחצים 'attend' עם משתתפים (אנשים שבאמת יגיעו בפועל).

 

שיעור הנוכחות האמיתי הוא שיעור האנשים שבאמת יגיעו לאירוע בסופו של דבר.

כאשר אנשים רואים שאירוע הוא בחינם או מציע שידור חוזר, נפוץ לראות שיעור נוכחות נמוך מ-50%.

כדי להימנע מכך ולוודא שכמה שיותר אנשים ישתתפו, אנו ממליצים לפרסם עדכונים מתוך עמוד האירוע.

 

זה כולל חדשות על האירוע, שינויים, פוסטים של "צ'ק-אין", עידכונים של הרגע האחרון וכו'.

המטרה כאן היא לא לתת מידע מפורט, אלא להזכיר למשתתפים את האירוע ולוודא שהם שומרים את התאריך.

זו גם דרך טובה להראות לאנשים שגולשים בדף האירוע שלכם שהאירוע חי וקיים, הדברים מתנהלים כמתוכנן, ושגם הם צריכים להצטרף.

#4 הזמנה של הרשת החיצונית שלך (רשימות אנשי קשר, ניוזלטר, שימוש במותג האישי)

כשלב האחרון, אם עדיין לא הגעתם ל-1,000 משתתפים, אנחנו ממליצים ליידע גם את הרשת החיצונית שלכם לגבי הוובינר.

בתור התחלה, שקלו מי עוד עשוי להפיק תועלת מהוובינר שלכם.

בחרו את הלידים הקרים או החמים ברשימות אנשי הקשר, בדף האישי, ובניוזלטר הפנימי שלכם.

 

רשימות אנשי קשר

דרך מצוינת להשיג משתתפים נוספים, ובו בזמן לסגור עסקאות פוטנציאליות, הוא ליידע אנשים מרשימות אנשי הקשר שלכם על האירוע.

 

לדוגמא, אנשים מרשימות אנשי הקשר שלכם עשויים להיות על סף סגירת עסקה איתכם, או שהם אולי צריכים פולואו-אפ אחרון כדי לקבל ביטחון מלא בסמכות שלכם בנישה.

 

ליידע אותם על האירוע היא דרך מצוינת:

 

  • להדגים שאכפת לכם. שאתם זוכרים את האנשים שאתם רוצים לעשות איתם עסקים.
  • לסגור עסקאות עם לידים, לאחר שהם רואים אתכם מדברים במקצועיות על התעשייה שלכם.

 

החלק הכי טוב הוא שלא צריך  לכתוב הודעות מאוד פרסונליות כשפונים לרשימות אנשי הקשר שלכם.

 

פשוט ייצאו את פרטי הקשר של משתתפים פוטנציאליים מתוך הרשימות שלכם ותוכלו ליצור איתם קשר במייל דרך מערכת הדיוור שלכם. 

 

שימוש במותג האישי שלכם

זה כמעט מובן מאליו.

יש לכם מותג אישי מחוץ ללינקדאין? האם אתם פעילים בעוד רשתות חברתיות? בעוד אתרים?

 

ידעו את העוקבים שלכם גם שם!

קבוצות פייסבוק מצוינות לכך, במיוחד אם הוובינר שאתם מקדמים רלוונטי לנושא הקבוצה (למשל: קידום וובינר ליצירת לידים בלינקדאין רלוונטי לחברי קבוצת פייסבוק בנושא שיווק B2B).

 

זה תלוי בכללי הקבוצה הספציפית, ייתכן שתצטרכו לבדוק עם בעלי הקבוצה ולקבל את אישורם לפני הפרסום. אבל אם עושים זאת היטב, זה יכול להגדיל מאוד את מספר המשתתפים. 

ניוזלטר פנימי

עם ניוזלטר ומיילים, תרצו לקדם את הוובינר שלכם מספר פעמים לפני המועד שלו, ולאחר מכן לשלוח פולואו-אפ יום אחד אחרי האירוע, עם הקלטה של הוובינר והמצגת, במידה ויש.

אז, קודם כל, בואו נסתכל כיצד לקדם את האירוע שלכם עם ניוזלטר.

הרעיון הוא פשוט: תזכירו לקהל שלכם על הוובינר יום אחד, שעה אחת, ו-5 דקות לפני שהוא מתקיים.

תוהים מה לכתוב במיילים שלכם?

הנה כמה דוגמאות:

 

דוגמה לאימייל עם הכרזה על האירוע עם קריאה לפעולה להירשם לאירוע 

 

ואז אפשר לעבור לאימיילים עם ספירה לאחור לאירוע – למשל: 

"נשאר עוד יום אחד עד לוובינר שילמד אתכם בדיוק איך לעשות (משהו)" וכו'. 

 

אפילו אם הניוזלטרים שלכם זה לא הערוץ הכי אקטיביים, אתם יכולים לצפות לכמות יפה של קליקים. 

 

דוגמא: 

 

שורת נושא: רק עוד יום עד לוובינר בנושא <שם אירוע>! 

 

הודעה:
היי לכם! 

יש פחות מיום אחד על לוובינר בנושא <נושא> שבו אנחנו נדבר על <תיאור>.

נתחיל את הסשן בשעה <שעה>, וודאו שאתם נכנסים חמש דקות מוקדם יותר כדי לא לפספס כלום. 

זכרו להצטרף דרך הלינק הבא < לינק לזום> 

 

יש לכם שאלות שתרצו שנענה עליהן בוובינר? מוזמנים לשתף אותנו בעמוד האירוע בלינקדאין <לינק> ונגיע לשאלה שלך בזמן הסשן! 

 

אם יש לכם שאלות, מוזמנים להשיב למייל הזה לפני מועד האירוע. 

מחכים לראות אותך שם! 

<שם של המארגן> 

יש המון דרכים שונות לשווק ולקדם את הוובינר שלכם בצורה אפקטיבית!

אנחנו ממליצים להשתמש בכל הדרכים המוצגות כאן כדי להגיע לתוצאות מבטיחות.

בהצלחה!

לחלק הבא בסדרה שלנו: איך להגדיר את חשבון הזום בשביל להעביר וובינר מוצלח ומקצועי – לחצו כאן

נהניתם? שתפו את הפוסט

LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Facebook
Twitter
Email