האם דור הZ בדרך לכבוש את לינקדאין?
הזמן של לינקדאין הוא ממש עכשיו. הרשת החברתית אוספת לעצמה משהו כמו 200 משתמשים חדשים לדקה, לפי הדיווחים, והרבה מהם הם דור הזי הקשה להשגה.
הזמן של לינקדאין הוא ממש עכשיו. הרשת החברתית אוספת לעצמה משהו כמו 200 משתמשים חדשים לדקה, לפי הדיווחים, והרבה מהם הם דור הזי הקשה להשגה.
האם אתם מפיקים את המיטב מלינקדאין? כמו שאתם בטח יודעים, לינקדאין היא פלטפורמה מלאת פוטנציאל עסקי בגלל שהיא מכילה בתוכה המונים של מקבלי החלטות ואנשי
פוד קידום" – מה זה בעצם? אולי כבר שמעתם את המונח ״פוד״, וייתכן שלחלקכם אפילו יצא להיות חלק מפוד בפייסבוק, ב-LinkedIn או בוואטסאפ. ״פוד״ מוגדר
כל מה שרציתם לדעת על לינקדאין ולא העזתם לשאול! איך מניעים לפעולה? מה הדרך הטובה ביותר לחזק קשרים? כיסינו את זה ועוד הרבה יותר בשיחה
במאמר הקודם על 5 משפכי השיווק בלינקדאין הבטחנו לעדכן על עוד משפכי שיווק יעילים שאנחנו משתמשים בהם. הבטחות צריך לקיים ובמאמר זה תוכלו ללמוד על
כמו בשאר ערוצי המדיה החברתית, גם בלינקדאין, יש משפכי שיווק בעזרתם תוכלו לשווק טוב יותר את המותג או השירות שלכם וליצור לידים איכותיים. להלן יוצגו
האם אתם חברה או עסק ורוצים ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים בישראל או בעולם? מעוניינים להתחבר עם ארגונים דומים לכם, להרצות, להדריך, למשוך משקיעים או
בתקופה האחרונה עבר לינקדאין כמה שינויים – כבר עכשיו למשל, מספר בקשות החברות שאנחנו יכולים לשלוח לאנשי קשר פוטנציאליים הצטמצמו בצורה משמעותית. על השינויים האלה
רוצים לקדם את החברה או העסק שלכם באמצעות פגישות וירטואליות עם לידים מעולים אפילו בלי שיצאתם מהמשרד? מסתבר שלינקדאין יכול לעזור לכם בעניין. תקופת הקורונה
בעולם העסקי של היום, הנוכחות בלינקדאין של כל חברה או עסק שקהלי היעד שלהם הם עסקים אחרים (B2B), כבר אינו רק nice to have אלא
מתחם בזלת קפיטל, קיבוץ משמרות
המייסדים 36, פרדס חנה-כרכור